Κράζεις; Θαυμάζεις! Η BMW «τρολάρει» όσους την επικρίνουν για την τεράστια γρίλια


Οι Βαυαροί δεν κρύφτηκαν πίσω από το δάχτυλό τους και απάντησαν με μια έξυπνη κίνηση, σε όσους στέκονται απέναντι στη σχεδιαστική τους επιλογή.

  • 16/12/2022

Τα τελευταία χρόνια η BMW έχει δεχθεί πολλά πειράγματα, τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις είναι έντονα παράπονα, για την επιλογή που έχει κάνει να μεγαλώσει ένα βασικό σχεδιαστικό στοιχείο των μοντέλων της.

Ο λόγος για την περιβόητη «γρίλια νεφρών» που πλέον καταλαμβάνει πολύ χώρο στο μπροστινό μέρος των αυτοκινήτων της (Μ3, Μ4, Σειρά 4, Σειρά 7, κ.α.), με τη συγκεκριμένη σχεδιαστική λογική να δέχεται αρκετά αρνητικά σχόλια από φίλους -και μη- του brand.

Η BMW προφανώς και γνωρίζει αυτή την τάση που «διακινείται» κυρίως μέσα από σχόλια στα social media και πριν μερικά χρόνια ο chief designer της εταιρείας, ο Ολλανδός Adrian van Hooydonk, με αφορμή την κυκλοφορία της Σειράς 7 είχε δηλώσει:

«Οι πελάτες είναι πολύ διαφορετικοί στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη Μέση Ανατολή και στην Ευρώπη. Στην Ευρώπη οι οδηγοί δεν θέλουν να τραβούν την προσοχή. Δεν τους αρέσει να τους ρωτάνε πόσα χρήματα πλήρωσαν για το αυτοκίνητό τους. Στον υπόλοιπο κόσμο ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Εμείς προσπαθήσαμε να δώσουμε στους Ευρωπαίους αυτό που θέλουν, αλλά η αλήθεια είναι πως η ισχυρότερη αγορά για τη Σειρά 7 δεν είναι η ευρωπαϊκή». Κοινώς η απάντηση του ανθρώπου που ευθύνεται για τη σχεδιαστική φιλοσοφία των οχημάτων της BMW, ήταν ότι η γρίλια είναι τόσο μεγάλη, όσο πρέπει.

Πριν από λίγες ώρες οι Βαυαροί έκαναν ακόμα μία προσπάθεια να απαντήσουν στα επικριτικά σχόλια μέσα από μία αρκετά έξυπνη κίνηση, που αγγίξει στα όρια του τρολαρίσματος. Η BMW Ιαπωνίας έδωσε στη δημοσιότητα τα σχέδια από το περίπτερο που ετοιμάζει για το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο που θα διεξαχθεί το διήμερο 13-15 Ιανουαρίου 2023.

Σύμφωνα με το σχέδιο ένας από τους τοίχους του περιπτέρου θα έχει το σχήμα μίας γιγάντιας γρίλιας, στέλνοντας «έμμεση» απάντηση σε όλους αυτούς που έχουν σταθεί απέναντι στη συγκεκριμένη επιλογή.

Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που δεν βλέπουν καχύποπτα τον τοίχο και τονίζουν ότι απλά η BMW διάλεξε να διακοσμήσει το περίπτερό της με ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία των αυτοκινήτων της, που έχει διατηρηθεί για πολλές δεκαετίες.

Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να ισχύουν ταυτόχρονα και τα δύο σενάρια. Το σίγουρο είναι πάντως ότι πολλοί φίλοι του brand θα αρπάξουν την ευκαιρία και θα βγάλουν αρκετές selfies μπροστά από τον τοίχο για να τις ανεβάσουν στα social media. Συνεπώς, στο τέλος της ημέρας, η BMW θα βγει ωφελημένη από αυτή την επιλογή.

Τέλος, έγινε γνωστό ότι κατά τη διάρκεια του Tokyo Auto Saloon θα αποκαλυφθεί και μια ειδική έκδοση ενός μοντέλου που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά.