Ξεκινά η παραγωγή του Volkswagen ID.4 (βίντεο)


Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα παρουσιαστεί στα τέλη Σεπτεμβρίου, με την παραγωγή του να ξεκινάει άμεσα στο εργοστάσιο της εταιρίας, στο Zwickau.

  • Μιχαλης Κατωπόδης
  • 20/8/2020

Μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει καλά καλά το ID.3, οι Γερμανοί όμως δεν αστειεύονται. Έχουν πάρει στα σοβαρά το όλο θέμα της ηλεκτροκίνησης και προχωρούν ολοταχώς με την ανάπτυξη της ID γκάμας τους. Έχοντας θέσει ως στόχο να γίνει πρωτοπόρος της αγοράς στα ηλεκτρικά οχήματα, ο όμιλος Volkswagen υπολογίζεται να επενδύσει 33 δις ευρώ μέχρι το 2024, 11 εκ των οποίων αφορούν την ομώνυμη μπράντα. Αντίστοιχα, αυτή θέλει να παράγει 1,5 εκ. οχήματα, μέσα στο 2025.

Για το σκοπό αυτό η Volkswagen μετέτρεψε ένα από τα μεγάλα εργοστάσιά της, αυτό του Zwickau, σε μία γραμμή παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Ακολουθώντας το ID.3, τα πρώτα ID.4 ξεκινάνε να παράγονται, ώστε να κυκλοφορήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές μερικούς μήνες μετά. Εμπορικά, θα διατεθούν επίσης στην αγορά της Κίνας, ενώ αργότερα θα ταξιδέψουν και στην Αμερικάνικη ήπειρο.

Όπως αναφέρει και ο Thomas Ulbrich, μέλος του ΔΣ της Volkswagen και υπεύθυνος για το E-mobility, «Ακολουθούμε πιστά το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας μετατροπής της μάρκας Volkswagen στην ηλεκτρική κινητικότητα. Το ID.3 ακολουθείται πλέον από το ID.4. Δεδομένων των μεγάλων κοινωνικών προκλήσεων των τελευταίων μηνών, η επιτυχής έναρξη παραγωγής της σειράς ID.4 είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα, οπότε η εκτίμησή μου και οι ευχαριστίες μου απευθύνονται ιδιαίτερα στην ομάδα της Volkswagen στη Σαξονία και σε όλα τα μέλη της ομάδας ID. Το δεύτερο μοντέλο στην οικογένεια ID εξέρχεται ήδη από τη γραμμή παραγωγής, στην οποία, μέχρι πρόσφατα, κατασκευάζονταν ακόμη ICE».

Αναφορικά με το ίδιο το αυτοκίνητο, βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, που έχει εξελιχθεί ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα. Ο συντελεστής αεροδυναμικής οπισθέλκουσας του είναι χαμηλός (Cd=0,28) και θα μπορεί να καλύπτει αποστάσεις της τάξης των 500 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Ως σχέδιο, θα διαθέτει μία ιδιαίτερα μοντέρνα όψη και άφθονους εσωτερικούς χώρους. Αρχικά θα προσφέρεται ως πισωκίνητο, αργότερα όμως θα προστεθούν στη γκάμα του και τετρακίνητες εκδόσεις. Όσο για το εσωτερικό του, θα χαρακτηρίζεται από μεγάλες επιφάνειες αφής, ενώ πολλές από τις λειτουργίες θα ενεργοποιούνται μέσω φωνητικών εντολών.