Ξεπουλάνε στην Κίνα τα χαμηλού κόστους Volkswagen


Η Jetta και τα χαμηλού κόστους μοντέλα της αποτελούν τη νέα μόδα στην αγορά της Kίνας, καταγράφοντας 30.000 πωλήσεις σε λιγότερο από τρεις μήνες.

  • 11/12/2019

Τρεις μήνες ήταν αρκετοί ώστε το νέο χαμηλού κόστους brand της Volkswagen να κατακτήσει την κινεζική αγορά καταγράφοντας περισσότερες από 30.000 πωλήσεις.

Η Jetta, όπως ονομάζεται η νέα φίρμα της Volkswagen, διαθέτει τρεις προτάσεις στην γκάμα, μεταξύ των οποίων και δύο SUV τα οποία βασίζονται στα Seat Ateca και Taracco. Από τη Volkswagen προέρχεται και το μικρομεσαίων διαστάσεων sedan, το οποίο στην ευρωπαϊκή αγορά είχε γίνει γνωστό ως Jetta.

Οι χαμηλού κόστους προτάσεις είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην Κίνα, καθώς το 80% των υποψήφιων αγοραστών αποκτούν για πρώτη φορά στη ζωή τους αυτοκίνητο και προφανώς δεν διαθέτουν την οικονομική δυνατότητα να τοποθετήσουν στη λίστα τους δυτικοευρωπαϊκά μοντέλα.

Σε κάθε περίπτωση, η επιτυχία της Jetta στην κινεζική αγορά αναμένεται να συνεχιστεί καθώς θα αναπτύσσεται και το δίκτυο πωλήσεων το οποίο αυτή τη στιγμή αποτελείται από εκθέσεις εικονικής πραγματικότητας στις οποίες μπορεί κανείς να παραγγείλει διαδικτυακά του αυτοκίνητό του.