Lamborghini Huracan Evo RWD: Η αποθέωση της πίσω κίνησης


Ένα από τα πλέον ικανά supercars των ημερών μας, η Lamborghini Huracan Evo αποκτά πισωκίνητη έκδοση εκτοξεύοντας την οδηγική λίμπιντο στα ύψη.

  • 4/1/2020

Τι παραπάνω μπορεί να ζητήσει κανείς από μια τετρακίνητη Lamborghini Huracan Evo 631 ίππων; Μα  φυσικά μια πισωκίνητη Lamborghini Huracan Evo, η οποία εσχάτως προστέθηκε στην γκάμα της ιταλικής φίρμας, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι η πίσω κίνηση όχι μόνον ζει αλλά και βασιλεύει.

Τι κι αν ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων αποδίδει πλέον 610 ίππους και 560 Nm ροπής, τι κι αν η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση ολοκληρώνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα αντί των 2,9 δευτερολέπτων της τετρακίνητης έκδοσης.

Η πισωκίνητη Lamborghini Huracan Evo είναι εκείνη που υπόσχεται τη μέγιστη οδηγική έξαψη, προσφέροντας μεταξύ άλλων ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα της μετάδοσης της κίνησης στον πίσω άξονα.

Σύμφωνα με την  Lamborghini, το νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης έχει βελτιώσει την πρόσφυση στην έξοδο των στροφών κατά 20% καθιστώντας πιο ομαλές τις παρεμβάσεις του κατά 20% σε σχέση με την προγενέστερη πισωκίνητη έκδοση της Huracan.

Εκτός των άλλων, η Lamborghini Huracan  Evo RWD είναι ελαφρύτερη κατά 33 κιλά σε σύγκριση με την τετρακίνητη έκδοση, φτάνοντας τα 1.389 κιλά. Με το 60% του συνολικού βάρους να αντιστοιχεί στον πίσω άξονα και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ να συμπληρώνουν έστω και προαιρετικά το οπλοστάσιο του αυτοκινήτου, η τελική ταχύτητα διατηρήθηκε στα επίπεδα των 325 χλμ./ώρα.

Η τιμή της πισωκίνητης Lamborghini Huracan Evo αποτελεί ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα όντας κατά 33.000 ευρώ χαμηλότερη στην βρετανική αγορά από εκείνη του τετρακίνητου μοντέλου.

Οι πρώτες παραδόσεις του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθούν την προσεχή άνοιξη.