Mazda BT-50 2021: Κλέβει τις εντυπώσεις!


ΤΟ ΝΕΟ MAZDA BT-50 ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗΚΕ, ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 17/6/2020

Έπειτα από εννέα χρόνια, η Mazda παρουσιάζει το καινούργιο BT-50, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό. Σχεδιασμένο σύμφωνα με τις αρχές της φιλοσοφίας «Kodo», το pickup μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας έχει πολλά αισθητικά στοιχεία από το crossover CX-9 και βασίζεται στην πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί στο πρόσφατο Isuzu D-Max, καθώς οι δύο εταιρείες έχουν συνάψει στρατηγική συνεργασία από το 2016.

Αρχικά, νέο BT-50 θα διατίθεται ως διπλοκάμπινο και –όπως ανακοινώθηκε– θα διαθέτει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού. Αναφορικά με τις διαστάσεις του, το μήκος του είναι 5.280 mm, το πλάτος του 1.870 mm και το ύψος του 1.790 mm.To μεταξόνιό του φτάνει τα 3.125 mm, ενώ ο κύκλος στροφής είναι 12,2 m. Θα είναι τετρακίνητο αλλά αργότερα θα υπάρξει και η δικίνητη (πισωκίνητη) έκδοσή του. 

Το καινούργιο pickup της Μazda θα διαθέτει τους κινητήρες του Isuzu D-Max, καταργώντας αυτούς της Ford που είχε ως τώρα. Έτσι, στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να διατίθεται με τον 1.9 turbodiesel «RZ4E-TC Hi-Power». Αυτός αποδίδει μέγιστη ισχύ 164 PS/3.600 rpm και μέγιστη ροπή 350 Nm/ 2.000-2.500 rpm και δεν χρειάζεται προσθήκη «Adblue». Εκτός αυτού, πιθανότατα να υπάρξει και η έκδοση με τον τρίλιτρο turbodiesel μέγιστης ισχύος 190 PS/3.600 rpm και μέγιστης ροπής 450 Nm/1.600-2.600 rpm. Όπως ανακοινώθηκε, οι πωλήσεις της νέας (τρίτης κατά σειρά) γενιάς του BT-50 θα αρχίσουν από την αγορά της Αυστραλίας, στο δεύτερο μισό του έτους.