Με 390 ίππους το κεντρομήχανο κτήνος της Hyundai


Οι Κορεάτες έχουν βαλθεί να τινάξουν την μπάνκα στον αέρα πραγματοποιώντας όσα οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές τους αδυνατούν πλέον να… ονειρευτούν. Απόδειξη; Το κεντρομήχανο hatchback των 390 ίππων που σύντομα πρόκειται να περάσει στην παραγωγή.

  • 3/4/2020

Αν νομίζατε ότι η Hyundai θα έμενε στο αξιόμαχο i30 N και στις αγωνιστικές δάφνες του προδιαγραφών WRC i20 τότε είστε γελασμένοι. Οι Κορεάτες έχουν βαλθεί να κάνουν τα όνειρά μας πραγματικότητα, βλέποντας τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους να χάνουν κάθε ημέρα που περνά την επαφή τους αμετανόητους εραστές της αυτοκίνησης.

Αφορμή για την επιστροφή της Hyundai στα πρωτοσέλιδα αποτελεί το υπό εξέλιξη κεντρομήχανο hatchback το οποίο υπόσχεται να μας κάνει να ξεχάσουμε ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για την κατηγορία των hot hatches.

Δεν είναι μόνο η θέση του κινητήρα (βλέπε στην πλάτη του οδηγού) που προσδίδει στη υπό εξέλιξη πρόταση της Hyundai έναν εξωτικό τόνο αλλά και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, η οποία έρχεται να προσυπογράψει τις εξεζητημένες προδιαγραφές του.

Το μόνο σίγουρο, πάντως, είναι ότι από το κεντρομήχανο Hyundai δεν πρόκειται να λείπει η δύναμη μιας και οι πρώτες πληροφορίες το θέλουν να εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,3 λίτρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με την συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου να φτάνει τους 390 ίππους.

Βέβαιη θα πρέπει να θεωρείται επίσης και η παρουσία των διακριτικών N στις μεταλλικές επιφάνειες του κεντρομήχανου hatchback της Hyundai, το οποίο για την ώρα χρησιμοποιεί το αμάξωμα του Veloster.

Παραμένει αναπάντητο το ερώτημα του 1 εκατομμυρίου δολαρίων για το αν και πότε πρόκειται να δούμε το νέο καυτό hatchback της Hyundai στην Ευρώπη, μιας και ο βασικός του στόχος δεν είναι άλλος από την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.