Μία βόλτα στην πίστα με τις νέες BMW M3 και Μ4 (βίντεο)


ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΙ ΝΕΕΣ Μ3 ΚΑΙ Μ4, ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ DIRK HAECKER, ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ M AUTOMOBILES.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 27/7/2020

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μπορώ να κάνω μερικούς γύρους με τη M3 και τη Μ4» Είναι τα λόγια του Dirk Haecker, επί κεφαλής εξέλιξης της M Automobiles και της BMW Individual. Ο ίδιος αναλαμβάνει χρέη οικοδεσπότη στο συγκεκριμένο βίντεο και μας προσφέρει μερικούς σβέλτους γύρους στο Sachsenring, μία απαιτητική πίστα, αναλύοντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά και τις καινοτομίες που ενσωματώνουν οι νεότερες προτάσεις της Μ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι προηγούμενες Μ3 και Μ4 είχαν θέσει τον πήχη αρκετά υψηλά, για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα καινούρια, ωστόσο, μοντέλα, θα είναι αισθητά καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα, από κάθε άποψη. Για να αναβαθμίσουν την οδική συμπεριφορά τους, οι μηχανικοί της BMW έδωσαν έμφαση στη βελτίωση της πρόσφυσης του μπροστινού μέρους. Μέρα από τον επανασχεδιασμό των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης, χρησιμοποίησαν αισθητά πιο φαρδιά ελαστικά, βελτιώνοντας έτσι όχι μόνο την κατευθυντικότητα αλλά και τις πλευρικές επιταχύνσεις που μπορούν να διαχειριστούν.

Με δεδομένο ότι τέτοια αυτοκίνητα θα πρέπει να συμπεριφέρονται σωστά όχι μόνο στο δρόμο αλλά και στην πίστα, για πρώτη φορά στην ιστορία τους η BMW τα εφοδιάζει με ένα σύστημα που ρυθμίζει τη δύναμη πέδησης, ανάλογο με αυτό που υιοθέτησε πρώτη η Μ8. Αυτό, σε συνεργασία με άλλα προηγμένα ηλεκτρονικά, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο και στον οδηγό να κινούνται πιο ομαλά στο όριο, επιφυλάσσοντας πιο ήπιες αντιδράσεις.

Τόσο η Μ3 όσο και η Μ4 θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις. Μία με μηχανικό κιβώτιο και ισχύ 480 ίππους και την Competition, με οκτάρι κιβώτιο Steptronic και 510 ίππους ισχύος. Σε αντιστοιχία, η προηγούμενη γενιά των αυτοκινήτων, στην κορυφαία έκδοση Competition, απέδιδε 450 ίππους. Ενημερωτικά, τα δυο σπορ μοντέλα της BMW αναμένεται να παρουσιαστούν επίσημα το Σεπτέμβριο.