Μία Rolls Royce Phantom V στην πρίζα!


Το κάθε μοντέλο της Rolls Royce αποτελεί ένα έργο τέχνης και ειδικά τα κλασικά της οχήματα. Ποιος όμως θα περίμενε να δει μία Phantom V του 1961 με ηλεκτροκινητήρα και συσσωρευτή 120 kWh;

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 21/8/2020

Ηθικός αυτουργός την πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Rolls Royce δεν είναι η ίδια η φίρμα αλλά μία άλλη εταιρία, ονόματι Lunaz. Και όχι, δεν πρόκειται για αντιγραφή αλλά για μία γνήσια Phantom V του 1961, η οποία όμως πέρασε από μία πολύ σοβαρή ανακατασκευή για να φτάσει στο σημείο να απαρνηθεί το βενζινοκίνητο παρελθόν της και να φορέσει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα.

Αναφορικά με τη Lunaz, είναι μία μικρή, βρετανική φίρμα, η οποία δείχνει να ειδικεύεται σε τέτοιου είδους μετασκευές. Για την ακρίβεια, δεν περιορίζεται μόνο στη Rolls Royce Phantom V αλλά μετατρέπει σε ηλεκτρικά και άλλα κλασικά μοντέλα, όπως Rolls Royce Cloud, Bentley Flying Spur και Jaguar XK120 του 1953. Φυσικά, η παραγωγή δεν μπορεί να είναι ευρεία, αφού μιλάμε για μικρή εταιρία και, προπάντων, για αυτοκίνητα αντίκες, όπου δεν βρίσκονται άφθονα διαθέσιμα. Ειδικά για τις Rolls Royce, τα ηλεκτρικά αντίτυπα θα περιοριστούν στον αριθμό των 30 κομματιών.

Από άποψης κόστους, μία ηλεκτρική Rolls Royce Cloud ξεκινά από τα 393.000 ευρώ, ενώ η Phantom V ανέρχεται στα 561.000 ευρώ. Οι τιμές αυτές είναι προ φόρων και θεωρούνται βασικές. Ανάλογα με τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των ιδιοκτητών, η εταιρία μπορεί να προσφέρει custom λύσεις, με το ανάλογο αντίτιμο.

Εστιάζοντας στην εικονιζόμενη Phantom V, διαθέτει ένα συσσωρευτή χωρητικότητας 120 kWh, πιθανά το μεγαλύτερο που μπορεί κανείς να βρει σήμερα, σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Φυσικά πληροί όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας, μπορεί να φορτίζει από οικιακό δίκτυο ή από ταχυφορτιστές και προσφέρει αυτονομία 483 km. Εντός, προσφέρει ένα εσωτερικό οκτώ θέσεων, με την πρώτη και δεύτερη σειρά καθισμάτων να φιλοξενούν έως έξι άτομα, προσθέτοντας δύο ακόμη καθίσματα πίσω.