Moskvich 6: Στη Μόσχα μέσω Κίνας, με 174 ίππους (τιμές-εκδόσεις)


Τη συνταγή της επιτυχίας στο πλέον παραδοσιακό εργοστάσιο αυτοκινήτων της Ρωσίας, αυτό της Moskvich, την γνωρίζουν – και μετά το SUV Moskvich 3 ακολουθεί τώρα ένα μεγαλύτερο liftback μοντέλο, παραλλαγή του κινεζικού JAC A5 Plus, με turbo βενζινοκινητήρες 136 και 174 ίππων.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: Moskvich
  • 17/10/2023

H πολύ γνωστή από τα παλιά χρόνια στην Ελλάδα ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία Moskvich διευρύνει τη γκάμα της με το Moskvich 6. Ήδη, στις αρχές του 2023 είχαμε την έναρξη παραγωγής του ηλεκτρικού SUV Moskvich 3e που ερχόταν σε συνέχεια του εφοδιασμένου με βενζινοκινητήρα αδερφού SUV Moskvich 3 – και τα δύο προερχόμενα από το αντίστοιχο μοντέλο της κινεζικής JAC.

Έχουμε λοιπόν τώρα την είδηση ότι Εργοστάσιο Αυτοκινήτων της Μόσχας Moskvich έδωσε στη δημοσιότητα προτεινόμενες τιμές λιανικής για το Moskvich 6 liftback, το οποίο είναι επί της ουσίας ένα μετονομασμένο κινέζικο JAC A5 Plus. Ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει πλέον δύο εκδόσεις του Moskvich 6: τη «βασική» με έναν 1,5 turbo 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα (136 ίπποι, 200 Nm) συνδυασμένο με ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT και μια πιο ισχυρή έκδοση, με έναν πιο σύγχρονο turbo κινητήρα 1.5 TGDI, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με άμεσο ψεκασμό και αποδίδει ισχύ 174 ίππων και ροπή 280 Nm.

Στη δεύτερη περίπτωση αντί για CVT, τοποθετείται ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ το βάρος του οχήματος είναι κατά 25 kg μεγαλύτερο από το βασικό (απόβαρο 1485 kg, 1910 kg βάρος με πλήρες φορτίο), ενώ το παράδοξο είναι ότι η μέγιστη ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι ίδια και μάλλον χαμηλή (170 km/h). Ενώ η Moskvich δεν δημοσιεύει τον χρόνο για τα 0-100 km/h.

Σημειώστε ότι το liftback με τον «βασικό» κινητήρα προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού (Comfort και Business), ενώ το ισχυρότερο μοντέλο μόνο στην έκδοση Business - με τέσσερις αερόσακους, κλιματισμό, κάμερες 360, ηλιοροφή, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών και κεντρικό υποβραχιόνιο στα πίσω καθίσματα. Η τιμή είναι 2.976.000 ρούβλια (περίπου 28.900 ευρώ), δηλαδή 150 χιλιάδες (περ. 1.500 ευρώ) πιο ακριβό από την έκδοση των 136 ίππων. H Moskvich υποσχέθηκε επίσης μια τρίτη έκδοση, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία.

Παρεμπιπτόντως, στη Ρωσία εξακολουθεί να πωλείται το JAC J7, που συναρμολογείται στο Καζακστάν, από το οποίο κατασκευάζονται τόσο το JAC A5 Plus όσο και το Moskvich 6. Δεν διατίθεται με τον ισχυρό κινητήρα 1.5 TGDI, αλλά μόνο με τον βασικό 1.5Τ των 136 ίππων. Αλλά στη γκάμα του, εκτός από το CVT, υπάρχει και ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο δεν είναι διαθέσιμο στην περίπτωση του Moskvich 6, ενώ και ο βασικός εξοπλισμός είναι απλούστερος. Εδώ, οι προτεινόμενες τιμές ξεκινούν από 2.129.000 ρούβλια (20.720 ευρώ), η έκδοση με CVT κοστίζει 2.599.000 ρούβλια (24.900 ευρώ), ενώ οι τιμές για το Moskvich 6 ξεκινούν από 2.626.000 ρούβλια (25.550 ευρώ).