Νέα Honda Jazz e:HEV και Crosstar: Ισχυρότερα και αναβαθμισμένα (τιμές-εκδόσεις)


Παρουσιάστηκαν στο Ελληνικό τα νέα μοντέλα, που διαθέτουν μεγαλύτερη ισχύ, αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό και νέα έκδοση Advance Sport.

  • 1/7/2023

ανανεωμένα Honda Jazz e:HEV και Jazz Crosstar παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους του ελληνικού τύπου στο The Ellinikon Experience Centre. Πλέον, διαθέτουν νέα, πιο σπορ σχεδίαση, αυξημένη ισχύ και αναβαθμισμένο στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.

Τα καινούρια σχεδιαστικά στοιχεία δημιουργούν μια χαρακτηριστική και πιο συνεκτική αισθητική, η οποία αντικατοπτρίζει καλύτερα τη δυναμική προσωπικότητα του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα το εμβληματικό σχήμα του Jazz με τις καθαρές, ευκρινείς οριζόντιες γραμμές που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο μοντέλο τέταρτης γενιάς.

Η πιο «στιβαρή» παραλλαγή Crosstar δέχεται επίσης σχεδιαστικές αναθεωρήσεις τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά που ενισχύουν την ήδη στοχευμένη αισθητική της.

Η ανανεωμένη διαβάθμιση εκδόσεων ξεκινά με το πλούσια εξοπλισμένο Elegance, που προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο στάνταρ χαρακτηριστικών, όπως νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, κάμερα οπισθοπορείας και αναβαθμισμένο εξοπλισμό άνεσης. Η νέα κορυφαία έκδοση Advance Sport διαθέτει πολλά αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία και αλλαγές στο πλαίσιο προς όφελος των δυναμικών επιδόσεων και της οπτικής απήχησης του αυτοκινήτου.

Η υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda εξακολουθεί να διατίθεται στάνταρ τόσο με το Jazz όσο και με το Jazz Crosstar - τώρα με αυξημένη ισχύ κατά 14 PS για μια πιο ομαλή και εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία.

Το νέο σπορ facelift του Honda Jazz δημιουργεί μια πιο χαρακτηριστική και δυναμική εμφάνιση. Αυτές οι βελτιώσεις αποτυπώνουν το πνεύμα της ιαπωνικής φιλοσοφίας που ενσαρκώνει το Ιαπωνικό δόγμα «Yoo no bi».

Το πιο χαρακτηριστικό στιλ, που προάγει τη φινέτσα αλλά και τον σπορ χαρακτήρα, είναι ιδιαίτερα αντιληπτό στις εκδόσεις Elegance και Advance. Όχι μόνο μέσω της φρέσκιας κυψελοειδούς σχεδίασης της μάσκας και του σαγρέ κάτω ένθετου του εμπρός προφυλακτήρα, αλλά και με μια πιο σμιλεμένη εμφάνιση και σαγρέ φινίρισμα στον πίσω προφυλακτήρα.

Τα πλαίσια των παραθύρων και οι επενδύσεις των κολόνων υιοθετούν ένα πιο κομψό ματ μαύρο φινίρισμα που ταιριάζει άψογα με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις υπόλοιπες εξωτερικές επιφάνειες. Σε όλες τις εκδόσεις Jazz το πλαίσιο των προβολέων έχει τώρα μαύρο φινίρισμα, δημιουργώντας μια πιο ιδιαίτερη έκφραση.

Η νέα έκδοση Advance Sport αποκτά πιο σοφιστικέ χαρακτήρα με το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στην κυψελωτή μάσκα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα και στο περίβλημα των εξωτερικών καθρεπτών. Διαθέτει επίσης ασορτί πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης.

Φρέσκια εμφάνιση έχει και το Jazz Crosstar με μία νέα κυψελοειδή μάσκα και ανανεωμένη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα που μεταμορφώνουν το εμπρός τμήμα. Ο νέος προφυλακτήρας φέρει αναθεωρημένα πλαίσια φώτων ομίχλης και ένα κεντρικό ασημί ένθετο που μοιάζει με προστατευτικό του κάτω μέρους αμαξώματος.

Οι πλαϊνές ποδιές και ο πίσω προφυλακτήρας του Crosstar έχουν επίσης επανασχεδιαστεί για να εναρμονίζονται με την πιο στιβαρή και δυναμική εμφάνιση, διαθέτοντας τα ίδια ασημί ένθετα προστασίας κάτω μέρους αμαξώματος. Αυτή η νέα σχεδίαση τονίζει τη δυναμική σιλουέτα που δημιουργείται από το αυξημένο ύψος του σε σχέση με το στάνταρ Jazz, σε συνδυασμό με τις ενσωματωμένες ράγες οροφής.

Η γκάμα των ζαντών αλουμινίου αναβαθμίζεται σε όλες τις εκδόσεις. Οι εκδόσεις Elegance διαθέτουν ανοιχτό γκρι εσωτερικό χείλος, με σκούρα γκρι ένθετα ακτίνων, ενώ οι εκδόσεις Advance διαθέτουν κύρια ακτίνα ‘diamond cut’ με μαύρο διακοσμητικό ένθετο. Για την έκδοση Advance Sport υπάρχει μια νέα ζάντα αλουμινίου ‘diamond cut’ 16 ιντσών με δυναμική εμφάνιση, μαύρες πινελιές αντίθεσης, ενώ οι ζάντες του Crosstar διατηρούν την προηγούμενη σχεδίασή τους, αλλά τώρα φέρουν σκούρο γκρι μεταλλικό φινίρισμα που ενισχύουν την αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.

Το εσωτερικό των ανανεωμένων Jazz και Jazz Crosstar έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα υλικά επιφανειών και επιλογές καθισμάτων, που διατηρούν τη μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική του τρέχοντος μοντέλου και ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία «Yoo no bi» με το εξωτερικό.

Στις εκδόσεις Elegance και Advance, η μαύρη επένδυση του εσωτερικού έχει ελαφρώς αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το 2023 με τη χρήση νέου υφάσματος καθισμάτων που διαθέτει νέο μοτίβο.

Στο εσωτερικό των εκδόσεων Crosstar παρατηρούμε μία νέα επένδυση στο τούνελ μετάδοσης και ένα νέο μαύρο, αδιάβροχο ύφασμα καθισμάτων, ενώ οι ποτηροθήκες που είναι τοποθετημένες στα άκρα του ταμπλό έχουν τώρα το ίδιο γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα που συμπληρώνει το νέο υλικό του ταμπλό και των επενδύσεων θυρών.

Σε όλα τα μοντέλα και τις εκδόσεις η επένδυση του επιλογέα ταχυτήτων γίνεται ασημί, με την αντίστοιχη των διακοπτών θυρών να φέρει τώρα ματ φινίρισμα που συνάδει με τα υπόλοιπα σημεία επαφής στην καμπίνα, μαζί με έναν νέο καθρέφτη πίσω θέασης χωρίς πλαίσιο από τις εκδόσεις Advance.

Η νέα έκδοση Advance Sport εισάγει αρκετά σπορ σχεδιαστικά στοιχεία όπως ένα τριάκτινο τιμόνι διακοσμημένο με κίτρινες ραφές και χειριστήρια (paddles), μέσω των οποίων o οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο της αναγεννητικής πέδησης.

Η έκδοση διαθέτει επίσης έναν μοναδικό συνδυασμό μαύρου και γκρι συνθετικού σουέτ και εξαιρετικής ποιότητας, λεία, συνθετική δερμάτινη επένδυση, με κίτρινες ραφές που ταιριάζουν με το τιμόνι και τις επενδύσεις των θυρών. Τα μεταλλικά σπορ πεντάλ ολοκληρώνουν την σπορ στιλιστική ανανέωση.

Οι σχεδιαστικές αναθεωρήσεις στο εσωτερικό της τέταρτης γενιάς Jazz ενισχύουν τη μινιμαλιστική αισθητική του μοντέλου, τη χρηστικότητα, την πρακτικότητα και τη λειτουργικότητα σε μια απλή, απέριττη και εργονομική καμπίνα. Το οδηγοκεντρικό ταμπλό περιλαμβάνει ένα λεπτό πίνακα οργάνων που εκτείνεται σε οριζόντια διάταξη χωρίς να περιορίζει την ορατότητα, ενισχύοντας περαιτέρω την αίσθηση εξαιρετικής ευρυχωρίας.

Καθώς η Honda θεωρεί τη χρηστικότητα πρωταρχική σχεδιαστική προτεραιότητα, η κεντρική οθόνη αφής HMI 9” και η TFT 7” του πίνακα οργάνων - που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό - είναι απλές και ευανάγνωστες. Χαρακτηριστικά άνεσης και χειριστήρια είναι φιλικά προς το χρήστη και βρίσκονται σε θέση εύκολης πρόσβασης, συμβάλλοντας σε μία ξεκούραστη οδηγική εμπειρία.

Ενισχύοντας τον παράγοντα της καθημερινής χρηστικότητα του μοντέλου, το Jazz διαθέτει χώρο αποσκευών 304 λίτρων, με τη χωρητικότητα να μπορεί να αυξάνεται στα 1.205 λίτρα με τα πίσω καθίσματα κατεβασμένα.

Αναβαθμισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV για αυξημένη ισχύ

Το σύστημα κίνησης e:HEV του Honda Jazz προσφέρει αυξημένη μέγιστη ισχύ με βελτιωμένη επιτάχυνση και πιο πολιτισμένη λειτουργία. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμα πιο δυναμική οδηγική εμπειρία, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική αποδοτικότητα του συστήματος κίνησης e:HEV.

Η συνολική ισχύς του συστήματος κίνησης αυξάνεται στα 122 PS (από 109 PS), με τη ροπή να φτάνει τα 253 Nm. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αύξησης της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 14 PS, ενώ και η ισχύς του κινητήρα 1,5 L έχει επίσης αυξηθεί στα 107 PS (από 97 PS) για τη βελτίωση της οδηγησιμότητας και της συνολικής απόδοσης.

Παρόλα αυτά, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα εξακολουθεί να παράγει εκπομπές CO2 από 102 g/km (WLTP) με κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100km (WLTP) στο Jazz και 108 g/km (WLTP) και 4,8 l/100km (WLTP) στο Jazz Crosstar.

Οι αυξημένες επιδόσεις της νέας έκδοσης Advance Sport ομοίως δεν επηρεάζουν τις εκπομπές ρύπων που συμβαδίζουν με των υπόλοιπων εκδόσεων εξοπλισμού –εκπομπές CO2 μόλις 105g/km (WLTP) και κατανάλωση καυσίμου 4,6l/100km (WLTP).

Το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο με σταθερή σχέση μετάδοσης μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Όλα συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους ώστε να πετυχαίνουν ομαλή, άμεση απόκριση. Η Honda έχει αναπτύξει αυτούς τους εύστροφους ηλεκτροκινητήρες ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριοί, συμπαγείς και αποδοτικοί.

Εκτός από τη βελτιστοποιημένη εξωτερική σχεδίαση, η νέα έκδοση Advance Sport διαθέτει αρκετές αναβαθμίσεις πλαισίου και ένα νέο, πιο δυναμικό προφίλ οδήγησης (drive mode) προκειμένου να προσφέρει μία πιο συναρπαστική εμπειρία σε κατόχους Jazz με σπορ φιλοδοξίες.

Νέες τεχνολογίες στη «σουίτα» συστημάτων ασφαλείας SENSING της Honda 

Η τελευταία γενιά Jazz ενσωματώνει μια σειρά από κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον βασικό εξοπλισμό που σχεδιάστηκαν με σκοπό να καταστήσουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη.

Οι μηχανικοί της Honda έχουν αναβαθμίσει τη λειτουργία Traffic Jam Assist, η οποία διαθέτει πλέον υποστήριξη διεύθυνσης από 0 km/h για τη μείωση του φόρτου του οδηγού σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με αλλεπάλληλα «στάματα-ξεκίνα».

Το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING προσφέρει μία ευρεία γκάμα λειτουργιών βοηθημάτων υποστήριξης του οδηγού, στάνταρ, χάρη σε μια εμπρός ευρυγώνια κάμερα που βελτιώνει το πεδίο ορατότητας και τη λειτουργία τις νυχτερινές ώρες, αυξάνοντας την ασφάλεια στις περισσότερες περιπτώσεις.

Η κάμερα αναγνωρίζει μια ολοκληρωμένη γκάμα χαρακτηριστικών που σχετίζονται με το οδόστρωμα και τις συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα περιορίζει το θάμπωμα πετυχαίνοντας μία μόνιμα καθαρή ορατότητα.

Οι βελτιωμένες τεχνολογίες Honda SENSING περιλαμβάνουν Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας, Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας, Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου, Σύστημα Αναγνώρισης Οδοσήμανσης, Intelligent Speed Limiter και Auto High-Beam.

Οι τιμές των νέων Honda Jazz e:HEV και Crosstar e:HEV στη χώρα μας έχουν ως εξής:

ΕΚΔΟΣΗΤΙΜΗ
Jazz e:HEV EleganceΑπό 27.500 €
Jazz e:HEV AdvanceΑπό 29.800 €
Jazz e:HEV SportΑπό 31.200 €
Jazz e:HEV CrosstarΑπό 31.700 €