Νέο Honda Jazz e:HEV: Πλήρως αναβαθμισμένο και με μεγαλύτερη ισχύ (photos)


Το μικρό υβριδικό μοντέλο της Honda ανανεώθηκε εξωτερικά και εσωτερικά, απέκτησε νέα έκδοση Advance Sport και βελτιωμένη απόδοση του κινητήριου συνόλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 12/1/2023

Η Honda προχώρησε σε ανανέωση του Jazz e:HEV, το οποίο έχει, πλέον, αναθεωρημένα εξωτερικά χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένο εσωτερικό αλλά και βελτιωμένη απόδοση του υβριδικού κινητήριου συνόλου του. Επιπλέον, απέκτησε και μία νέα έκδοση, με το όνομα Advance Sport.

Εξωτερικά, η μάσκα έχει καινούρια σχεδίαση, ενώ και τα φωτιστικά σώματα, πλέον, διαθέτουν πιο σκούρο περίγραμμα. Τόσο ο εμπρός, όσο και ο πίσω προφυλακτήρας είναι πιο «σμιλεμένοι», ενώ διαθέτουν ανάγλυφα κάτω τμήματα, δίνοντας στο Jazz μια πιο δυναμική εμφάνιση. Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμες νέες ζάντες αλουμινίου.

Οι αναβαθμίσεις αυτές περνούν, ασφαλώς και στο Jazz Crosstar, που ενισχύουν τη «δυναμική» εμφάνισή του. Η μάσκα του έχει πιο έντονη κυψελοειδή σχεδίαση και συνδυάζεται με αναθεωρημένους προφυλακτήρες με ασημί λεπτομέρειες, που είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να φαίνεται ότι παρέχουν προστασία κάτω από το αμάξωμα. Επιπλέον, υπάρχουν καινούριες ποδιές, νέες ζάντες και στα διαθέσιμα χρώματα προστίθεται το Fjord Mist blue.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν νέες επιλογές σε χρώματα, υλικά και φινιρίσματα, ενώ το Crosstar διαθέτει καινούριες επενδύσεις καθισμάτων, αναθεωρημένο ταμπλό, κεντρική κονσόλα και μινιμαλιστικό τιμόνι δύο ακτίνων.

Η ολοκαίνουρια έκδοση Advance Sport, διαθέσιμη σε νέο αποκλειστικό φινίρισμα βαφής, Urban Grey, ενσωματώνει μοναδικό φινίρισμα στον μπροστινό προφυλακτήρα, σπορ δικτυωτή μάσκα καθώς και γυαλιστερούς μαύρους καθρέφτες και μοναδικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Εσωτερικά, η Advance Sport επωφελείται από βελτιώσεις ειδικά σχεδιασμένες, που αυξάνουν την σπορ αίσθηση του πιο πρόσφατου Jazz e:HEV. Τα καθίσματα είναι φινιρισμένα με μια μοναδική συνδυαστική ταπετσαρία από μαύρο συνθετικό σουέτ και γκρι συνθετικό δέρμα, ενώ το νέο τιμόνι τριών ακτίνων και το κεντρικό υποβραχιόνιο και διαθέτουν κίτρινες ραφές.

Οι βελτιώσεις του Jazz e:HEV συνεχίζονται και στο κινητήριο σύνολο, το οποίο αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 L και δύο ηλεκτροκινητήρες και συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ισχύς του θερμικού κινητήρα αυξήθηκε κατά 9 PS και πλέον αποδίδει 107 PS, ενώ η ροπή του διατηρήθηκε στα 131 Nm.

Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος δίνει κίνηση στους τροχούς, αποδίδει μέγιστη ισχύ 122 PS (13 περισσότερους από την τρέχουσα έκδοση) και διατηρεί την ίδια ροπή των 253 Nm. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που βρίσκονται στο αυτοκίνητο αλλά και να τροφοδοτεί με ενέργεια τον πρώτο, φτάνει, πλέον τους 106 PS (από 95 PS).

Έτσι, η συνδυαστική ισχύ του κινητήριου συνόλου ανέβηκε στα 122 PS (από 109 PS), με τη ροπή να παραμένει στα 235 Nm, χωρίς να επηρεαστούν τα επίσημα στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (102 gr/km για όλες τις εκδόσεις, πλην της Advance Sport που εκπέμπει 106 gr/km).

Αναθεωρημένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο, με στόχο τη βελτίωση της ομαλής λειτουργίας και της άνεσης στην οδήγηση, ενώ στην έκδοση Advance Sport υπάρχει βελτιωμένη αίσθηση στην απόκριση του πεντάλ του γκαζιού.

Επιπλέον, αφουγκραζόμενη τις επιθυμίες των πελατών της, η Honda έδωσε ικανότητα ρυμούλκησης 500 kg στο αναβαθμισμένο Jazz e:HEV, ενώ και ο εξοπλισμός έχει εμπλουτιστεί, με αναβαθμισμένες λειτουργίες συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης.

Οι πωλήσεις των νέων Honda Jazz e:HEV και Jazz Crosstar e:HEV για τις ευρωπαϊκές αγορές πρόκειται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.