Νέα Mercedes-Benz S-Class: Η επιτομή της τεχνολογίας και της πολυτέλειας!


Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ S-CLASS, ΤΟ ΝΕΟ ΟΡΟΣΗΜΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΕΓΑΣΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ MERCEDES-BENZ, ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 4/9/2020

Κάθε φορά που η Mercedes-Benz παρουσιάζει την καινούργια S-Class, το γεγονός είναι μεγάλης σημασία για την ίδια την Αυτοκίνηση. Είναι το μοντέλο που συνήθως δείχνει τον δρόμο που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια (κάθε φορά) όλοι οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων, καθώς και τη μορφή και τον εξοπλισμό που θα έχουν τα προσεχή μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Αυτό συμβαίνει και τώρα. Η νέα S-Class, η έβδομη κατά σειρά γενιά με αυτή την ονομασία του κορυφαίου μοντέλου της Mercedes-Benz, επανακαθορίζει τα δεδομένα σε ό,τι αφορά στην πολυτέλεια, την ποιότητα κατασκευής, την τεχνολογική καινοτομία και πρωτοπορία, την ασφάλεια, τη διασυνδεσιμότητα. Η κωδική ονομασία της ήταν «W223» και βασίστηκε στην εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας «MRA» («Modular Rear Architecture») που έχει δημιουργήσει η γερμανική εταιρεία (μάλιστα, την ονομάζει δεύτερης γενιάς, για να δείξει πόσο έχει αλλάξει από πριν). Αυτή, επέτρεψε στους ανθρώπους που ασχολήθηκαν με την εξέλιξη του νέου μοντέλου να τοποθετήσουν στο αυτοκίνητο πολυάριθμα και υπερσύγχρονα συστήματα τα οποία να παρέχουν κορυφαία χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας για οδηγό και επιβάτες. Όπως έχει ανακοινωθεί, η νέα S-Class και διατίθεται μόνο σε sedan και όχι και σε Coupe ή Cabriolet εκδόσεις, για λόγους κόστους για την εταιρεία. Όσοι ενδιαφέρονται για ένα τέτοιο όχημά της, τους παραπέμπει στην AMG GT και την SL-Class, αντίστοιχα.

Επίσης, η δομή της συγκεκριμένης πλατφόρμας έδωσε τη δυνατότητα να μπορεί η καινούργια S-Class να διατίθεται με τρία διαφορετικά μεταξόνια, αναλόγως της επιθυμίας του πελάτη για ευρυχωρία. Το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από πριν και διαθέτει σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης για να μειώνεται ο κύκλος στροφής του όταν κινείται με μικρή ταχύτητα και να είναι πιο ευκολοδήγητο κατά το ταξίδι. Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, αυτός έχει μειωθεί κατά δύο μέτρα, ενώ η γωνία μέχρι την οποία μπορούν να στρίψουν οι πίσω τροχοί είναι έως 4,5 μοίρες για την έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο και έως 10 μοίρες για αυτές με το επιμηκυσμένο.

Το αμάξωμα του νέου μοντέλου έχει μήκος 5.210 mm, πλάτος 1.954 mm και ύψος 1.503 mm. Εντυπωσιάζει με το σχήμα του, αλλά –παρά τις αυξημένες διαστάσεις του– ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας είναι χαμηλός, μόλις 0,22. Το μεταξόνιο της νέας S-Class είναι τουλάχιστον 3.106 mm. Ένα χαρακτηριστικό της καινούργιας Mercedes-Benz είναι ότι οι χειρολαβές είναι ενσωματωμένες στο αμάξωμα και προεκτείνονται αυτού όταν κάποιος επιβάτης θελήσει να εισέλθει στο όχημα.

Το εσωτερικό της αποπνέει την πολυτέλεια και το κύρος που συνοδεύει το αυτοκίνητο. Το ταμπλώ έχει αλλάξει σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου και, πλέον, χαρακτηρίζεται από τις μεγάλων διαστάσεων έγχρωμες οθόνες τεχνολογίας «OLED» του συστήματος «MUBX». Αυτή στο κέντρο της κονσόλας είναι 12,8 ιντσών και τοποθετημένη κάθετα, δίνοντας την εικόνα ενός αιωρούμενου πίνακα. Το σύστημα «MUBX» έχει εξελιχθεί περισσότερο για να δίνει περισσότερες δυνατότητες στους επιβάτες, μέσω της υπηρεσίας «Hey Mercedes». Αυτοί μπορούν να ενημερωθούν για οτιδήποτε χρειαστούν, να ρυθμίσουν ένα ραντεβού για διασκέδαση ή να πληροφορηθούν εάν συμβαίνει κάτι στο σπίτι τους. Πλέον, το σύστημα μπορεί να ανταποκρίνεται σε 27 γλώσσες. Η S-Class αναγνωρίζει ποιος κάθεται πίσω από το τιμόνι μέσω του αισθητήρα σκαναρίσματος δακτυλικού αποτυπώματος που διαθέτει. Μόλις ο οδηγός ακουμπήσει το δάκτυλό του σε αυτόν, τον καλωσορίζει και επαναφέρει τις προτιμώμενες από αυτόν ρυθμίσεις σε κάθε τομέα του οχήματος.

Η ανάρτηση της καινούργιας S-Class είναι η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη «E-Active Body Control» και ρυθμίζεται κατάλληλα κάθε φορά για να απορροφήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ταλαντώσεις αλλά και ανταποκρίνεται άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο στο ταξίδι και στην ξαφνική αλλαγή πορείας. Επίσης, σε περίπτωση που οι αισθητήρες που υπάρχουν στο αυτοκίνητο διαπιστώσουν ότι είναι αναπόφευκτη κάποια πλευρική σύγκρουση, το σύστημα ανασηκώνει ακαριαία το όχημα έως και 8,0 cm για να περιοριστούν οι συνέπειες για τους επιβάτες.

Είναι δεδομένο ότι η S-Class διαθέτει πληθώρα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Μεταξύ αυτών, υπάρχει το σύστημα «Pre-Safe», σύστημα Head-up Display επαυξημένης πραγματικότητας και τρισδιάστατης απεικόνισης των πληροφοριών, ηχοσύστημα 4D με 31 ηχεία, εσωτερικός φωτισμός που προσαρμόζεται στη διάθεση των επιβατών και τις κυκλοφοριακές συνθήκες ή τον εξωτερικό φωτισμό, ενσωματωμένα ηχεία στα εμπρός προσκέφαλα, καθίσματα που διαθέτουν έως 18 μοτεράκια για τη ρύθμισή τους, αερόσακος για τους πίσω επιβάτες ο οποίος είναι ενσωματωμένος στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων, όπως και αερόσακος μεταξύ των επιβατών για προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα Mercedes-Benz S-Class θα διατίθεται με διάφορους κινητήρες σε ό,τι αφορά τον αριθμό των κυλίνδρων τους. Στην κινεζική αγορά, θα διατίθεται και με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, ενώ η κορυφαία έκδοσή της θα είναι αυτή με τον V8 που θα διαθέτει και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Αρχικά, θα είναι διαθέσιμη με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά, τόσο στην εκδοχή των 367 PS (S 450 4MATIC), όσο και σε αυτή με τους 435 PS (S 500 4MATIC).

Επίσης, θα διατίθεται και με τον εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,9 λίτρων. Και αυτός θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του: 286 PS (στις S 350 d και S 350 d 4MATIC) και 330 PS (στην S 400 d 4MATIC). Όπως ανακοινώθηκε, εκτός αυτών, αργότερα θα διατίθεται και η Plug-in Hybrιd έκδοση η οποία θα έχει τη δυνατότητα να κινείται ως ηλεκτροκίνητη σε μια θεωρητική μέγιστη απόσταση 100 km, ενώ εξελίσσεται ήδη και η EQS, δηλαδή η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της νέας S-Class.