5 πράγματα που ΔΕΝ περιμένεις να βρεις σε μια Έκθεση Αυτοκινήτου (αλλά είναι εκεί!)


Οι σύγχρονες εκθέσεις αυτοκινήτων δεν θυμίζουν σε τίποτα το παρελθόν. Ανακάλυψε τις εκπλήξεις που σε περιμένουν – από καφέ και γιόγκα, μέχρι παιδότοπους και βραδινή διασκέδαση!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΠΙΤΣΙΝΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 26/5/2025

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν πίσω τους τις παραδοσιακές εκθέσεις με τις γυαλιστερές βιτρίνες και τους ψυχρούς χώρους. Αντί γι’ αυτό, επενδύουν σε εντυπωσιακούς πολυχώρους με μοναδική αρχιτεκτονική ταυτότητα, όπου το αυτοκίνητο συναντά τον καφέ, τη μουσική, τη δημιουργικότητα και τη χαλάρωση. Εκεί μπορείς να πας για ποτό με φίλους, να δουλέψεις με το laptop σου, να κάνεις yoga ή απλώς να χαζέψεις ένα νέο μοντέλο με cocktail στο χέρι. Δείτε μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της νέας τάσης.

Η Disco της Cupra

H Cupra έχει το ηλικιακά νεότερο αγοραστικό κοινό ανάμεσα στις εταιρείες αυτοκινήτου και φροντίζει να απευθύνεται σε αυτό με πρωτότυπους τρόπους. Η ισπανική μάρκα εγκαινίασε στη Φρανκφούρτη μια δική της Discotheque με την ονομασία ‘’Ηolly Circle’’ (Φωτοστέφανο), όπου είναι παντού διάσπαρτο το λογότυπο της Cupra. Το Club της Cupra λειτουργεί από την Πέμπτη έως το Σάββατο, ανοίγει στις 9 το βράδυ και κλείνει στις 3 τη νύχτα, ενώ είναι πάντα γεμάτο.

Για καφέ στη Lynk & Co

Η μάρκα Lynk & Co ανήκει στον κινέζικο όμιλο της Geely και προσεγγίζει τους πελάτες της με καταστήματα, που δεν μοιάζουν με εκθέσεις αυτοκινήτου αλλά με σύγχρονα Lounge, όπου δίπλα στα οχήματα μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου και να πιεις το ποτό σου. Επιπρόσθετα, υπάρχουν μεμονωμένοι χώροι εργασίας, όπου μπορούν να συναντιούνται τα μέλη της κοινότητας Lynk & Co.

Μαθήματα γιόγκα στη Nio

Η Nio κατασκευάζει τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και χαρακτηρίζεται ως ‘’η Tesla της Κίνας’’. Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις τα NIo Houses με φωτεινούς χώρους παρουσίασης των μοντέλων της, αλλά και για τη φιλοξενία επισκεπτών, που αντιγράφουν έως ένα βαθμό τα Apple - Stores. Τα καταστήματα της Nio διαθέτουν παιδότοπο και καφετέρια με τοπικά σνακ και σπεσιαλιτέ, ενώ υπάρχουν χώροι συσκέψεων και οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ακόμη και μαθήματα γιόγκα. Έτσι επιδιώκουν να δημιουργήσουν οι άνθρωποι της κινέζικης μάρκας στενούς δεσμούς με τους πελάτες τους.

Τα runlt-Stores της Renault

Η Renault ανοίγει επίσης σε κεντρικά σημεία μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων νέου τύπου εκθέσεις με την ονομασία ‘’rnlt-Stores’’. Οι συγκεκριμένοι χώροι μοιάζουν με γκαλερί, ξεχωρίζουν με τον μοντέρνο διάκοσμο και τον έντονο φωτισμό τους και έχουν ως στόχο τους περαστικούς, που εντυπωσιάζονται από το κατάστημα. Πρόκειται για έναν νέο τρόπο προσέλκυσης των υποψήφιων αγοραστών, που δίνει την ευκαιρία στη Renault να τους εξηγήσει και να τους περιγράψει τα προϊόντα της, τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες της.

Η Polestar στα χνάρια του Dior

Η Polestar και ορισμένοι άλλοι κατασκευαστές ακολουθούν το παράδειγμα διάσημων οίκων μόδας, όπως του Dior και του Dolce&Gabbana, εγκαινιάζοντας πολυτελή καταστήματα σε κεντρικές και σικ περιοχές μεγάλων πόλεων. Τα συγκεκριμένα Showrooms θεωρούνται ιδιαίτερα αποτελεσματικά για την προβολή και τη διαφήμιση μιας μάρκας, γι αυτό και επιλέγονται από λιγότερο γνωστές εταιρείες αυτοκινήτου, όπως η Polestar και η βιετναμέζικη Vinfast.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πού είναι το «χιλιόμετρο μηδέν» στην Ελλάδα - Από εκεί μετρούνται οι χιλιομετρικές αποστάσεις (video)

Francois Gissy: Ο Γάλλος που ανέβηκε σε ποδήλατο και έκανε «σκόνη» μια Ferrari με 510 PS (video)

Ο άνθρωπος που κέρδισε τον Ayrton Senna και δεν τον έχεις ακούσει ποτέ