Νέο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη από την ΚΙΑ


Το νέο DCT θα μπει στην παραγωγή από το 2015.

  • 7/3/2014

Η KIA παρουσίασε σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων 7-σχέσεων διπλού συμπλέκτη  (DCT), δείχνοντας τον δρόμο των μελλοντικών εξελίξεων της Κορεατικής εταιρείας σε θέματα μετάδοσης.

Η νέα μετάδοση, που είναι η πρώτη του είδους από την KIA,  κατασκευάστηκε για να εξισορροπήσει την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου με τις βελτιωμένες επιδόσεις και να προσφέρει μια πιο σπορ οδηγική εμπειρία.

Σχεδιασμένο ως ο αντικαταστάτης με την καλύτερη οικονομία καυσίμου των υφιστάμενων αυτόματων κιβωτίων 6-σχέσεων, θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή για την πλειοψηφία των μοντέλων της KIA. Tο νέο DCT συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο (χειροκίνητων & αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων), ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων και από τα δύο.

Καθ 'όλη τη διαδικασία εξέλιξης, οι μηχανικοί είχαν σαν στόχο βελτίωση 7% της αποδοτικότητας των καυσίμων και βελτίωση 5% στην επιτάχυνση ( 0-100 kph / 62 mph) σε σύγκριση με την υπάρχουσα μετάδοση DCT 6-ταχυτήτων.

Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου & κραδασμών ήταν επίσης βασικός στόχος της ομάδας εξέλιξης του νέου DCT που επιτεύχθηκε χάρη στον νέο εξωτερικό σφόνδυλο που εξασφαλίζει βελτίωση υψηλού επιπέδου στο νέο κιβώτιο.

Το νέο DCT αποτελείται από δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ενεργοποίησης του συμπλέκτη για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ένα ζευγάρι αξόνων μετάδοσης, ένα  για τις μονές ταχύτητες και ένα για τις ζυγές ταχύτητες. Αυτή η διάταξη επιτρέπει στο DCT να αλλάζει διαδοχικά τις ταχύτητες ή να περάσει αμέσως σε οποιαδήποτε από τις επτά επόμενες ταχύτητες (ή και το αντίστροφο), ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού.

Το σύνολο προσφέρει ομαλή και ταχύτατη αλλαγή σχέσεων χωρίς να χάνεται η ροπή κατά την αλλαγή και εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες με την μέγιστη οικονομία σε σχέση με τα 6-ταχυτα DCT του ανταγωνισμού.