Next.e.Go Mobile SE: Από την χρεωκοπία στην κατασκευή του πρώτου made in Greece ηλεκτρικού αυτοκινήτου


Η κατασκευή μικρών προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων αστικής χρήσης είναι το αντικείμενο της εταιρείας που πλέον ανήκει σε γερμανο-ολλανδικά συμφέροντα. 

  • 16/12/2020

Με μόλις 5 χρόνια από την ίδρυσή της η e.Go Mobile έχει καταφέρει να μπει σφήνα στα μεγαθήρια της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας εναλλακτικές προτάσεις στην κατεύθυνση τη παραγωγής ηλεκτρικών προσιτών αυτοκινήτων για αμιγώς αστική χρήση. Όμως λίγο έλειψε να εγκαταλείψει το εγχείρημα, όταν το 2019, άρχισε να αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.

Η e.Go Mobile ιδρύθηκε στη Γερμανία το 2015 από τον καθηγητή Günther Schuh στο Πανεπιστήμιο του Άαχεν, ωστόσο ελλείψει κεφαλαίων και με δεδομένα τα προβλήματα που εμφανίστηκαν από την εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 την Άνοιξη της περσινής χρονιάς υπέβαλλε αίτηση αφερεγγυότητας στις αρχές της χώρας.

Ωστόσο, οι καινοτομικές της προτάσεις και οι προοπτικής τους σε έναν νέο κόσμο που ξημερώνει, αυτόν της ηλεκτροκίνησης, ήταν ικανές για να έλξουν την επένδυση της nd Industrial Investments BV, μέλος του nd Group BV, εξαγοράζοντας το πλειοψηφικό πακέτο.

Η νέα εταιρεία μετονομάστηκε σε Next.e.GO Mobile SE έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου την e.GO Mobile AG, και τις θυγατρικές της.

Πρόκειται για την εταιρεία που θα δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα με ένα νέο εργοστάσιο ετήσιας παραγωγής πάνω από 30.000 μονάδες, που θα δημιουργήσει περισσότερες από 6.000 νέες θέσεις εργασίας.

Μικρά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι το project της παραγωγικής μονάδας της Next.e.GO Mobile SE στην Ελλάδα.
Μικρά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι το project της παραγωγικής μονάδας της Next.e.GO Mobile SE στην Ελλάδα.

Το 2019 η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της γκάμας της, το οποίο και διέθεσε εντός των γερμανικών συνόρων μιας και ο ρυθμός παραγωγής δεν της επέτρεπε να δραστηριοποιηθεί και σε τρίτες χώρες.

Ειδικότερα, η τιμή της βασικής έκδοσης του e.GO Life 40 (με ισχύ 41 kW και αυτονομία 122 km) ξεκινούσε στην Γερμανία στις 23.289 ευρώ και με τις επιδοτήσεις μειωνόταν στις 16.719 ευρώ.

Όσο για την μεγαλύτερη έκδοση e-GO Life 60 (με ισχύ 57 kW και αυτονομία 139 km) αυτή είχε αφετηρία τις 25.689 ευρώ και με την επιδότηση αγοράς μειωνόταν στις 19.119 ευρώ.