Nissan 370Zki: Ο απόλυτος τρόπος να ξεχωρίσεις στον Παρνασσό!


ΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ NISSAN ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ: ΕΝΑ ΣΠΟΡ 370Z ΜΕ ΕΡΠΥΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ "ΟΡΓΩΝΕΙ" ΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.

  • 4/2/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ

Η αποκάλυψη που προετοίμαζε η Nissan εδώ και λίγες ημέρες ξεπερνάει τελικά και την κάθε φαντασία, με ένα σπορ 370Z με ερπύστριες και ικανότητα να "οργώνει" τα χιονοδρομικά κέντρα.

Πριν λίγες ημέρες η Nissan έδωσε στην δημοσιότητα ένα teaser με τον ήχο ενός σπορ μοντέλου της και ένα περίεργο όνομα: 370Zki. Και πριν λίγες ώρες αποκάλυψε τι ήταν αυτό που κρυβόταν τελικά πίσω από αυτή την παράξενη αναγγελία: ένα snowmobile βασισμένο πάνω στο 370Ζ, ότι πιο τρελό και αναπάντεχο θα μπορούσε να δει κανείς πάνω στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη του σπορ μοντέλου της Ιαπωνικής εταιρίας.

Η Nissan προχώρησε στην δημιουργία αυτού του παράξενου οχήματος παίρνοντας τα απαραίτητα μηχανικά μέρη από εξειδικευμένους κατασκευαστές, όπως τις ερπύστριες και τα ειδικά χιονοπέδιλα από την "Αmericn Track Truck", η οποία παρέχει τα υλικά σε όλους όσοι θέλουν και μπορούν να φτιάξουν κάτι τέτοιο. 

 

Το πρόβλημα με το 370Ζ ήταν ότι ως σπορ μοντέλο έπρεπε να γίνουν δραματικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη ώστε να εφαρμόσουν όλο αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Το αμάξωμα είναι υπερυψωμένο κατά7,5 πόντους, αν και αυτό δεν στάθηκε αρκετό για να χωρέσουν οι ερπύστριες. Έτσι προστέθηκαν και έξτρα ελατήρια ενώ ενσωματώθηκαν και μεγαλύτεροι άξονες έτσι ώστε να βγει το συγκεκριμένο σύστημα "έξω" από το αμάξωμα. Αλλαγές έγιναν όπως ήταν φυσικό και στα φρένα αλλά και στο σύστημα εξάτμισης ώστε αυτό το θηρίο να μπορεί να είναι λειτουργικό.

Εμπρός οι αλλαγές στην ανάρτηση ήταν σχετικά περιορισμένες, αν και έγιναν οι απαραίτητες μετατροπές ώστε να μπορέσουν να μπουν τα χιονοπέδιλα. Υπήρξαν επίσης σημαντικές επεμβάσεις στο σασί έτσι ώστε να δημιουργηθούν νέεες βάσεις για τν κινητήρα και την μετάδοση, αλλά και να προστεθούν ειδικά προστατευτικά ώστε να φυλάξουν τα μηχανικά μέρη από τα χιόνια και τον πάγο.

Ο κινητήρας παραμένει ο κανονικός παραγωγής, με 332 άλογα και ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το βάρος είναι φυσικά αυξημένο, κάτι που φυσικά δεν θα απασχολεί όσους βρεθούν πίσω από το τιμόνι του. Προς το παρόν θα αποτελέσει ένα πρωτότυπο στην έκθεση του Σικάγο (μαζί με ένα Armada Snow Patrol) και στη συνέχεια θα είναι ένα όχημα επίδειξης για τις ικανότητες -αλλά και την τρέλα- των μηχανικών της Nissan.