O Carlos Tavares ανακοίνωσε νέο κινητήρα ντίζελ από το 2023


Ο κ. Carlos Tavares, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis, ανακοίνωσε ότι οι άνθρωποί του θα εξελίξουν και θα δημιουργήσουν έναν νέο πετρελαιοκινητήρα για τα επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα αυτού.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 22/1/2022

Στην εποχή μας, η αναφορά και μόνο στους πετρελαιοκινητήρες είναι ικανή να σε κακοχαρακτηρίσουν (για να το πούμε διακριτικά) όσοι δήθεν... επαΐοντες ταυτίζουν την ύπαρξή τους «με το μέλλον» (sic).

Η αλήθεια είναι ότι οι πετρελαιοκινητήρες πέρασαν στο παρασκήνιο της Αυτοκινητοβιομηχανίας στο όνομα της «πράσινης ανάπτυξης» του βιομηχανικού κλάδου, όμως δεν σταμάτησε η παραγωγή ή η βελτίωσή τους.

Πρόσφατα, ο κ. Carlos Tavares, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία εξελίσσει ήδη και θα παρουσιάσει σε περίπου έναν χρόνο, την άνοιξη του 2023, έναν καινούργιο ντίζελ κινητήρα ο οποίος θα πληροί το Πρότυπο «Euro VII»(που θα τεθεί σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο του 2025).

Ο κ. Tavares (φωτογραφία) έκανε αυτή την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο εργοστάσιο Pratola Serra του Ομίλου το οποίο βρίσκεται στο Avellino (νοτιοδυτική Ιταλία). Εκεί κατασκευάζονται πετρελαιοκινητήρες για κάποια μοντέλα της και με αυτόν τον τρόπο ήθελε να καθησυχάσει τους εργαζόμενους ότι θα διατηρηθεί η λειτουργία του.

Ο Πορτογαλικής καταγωγής επιχειρηματίας διευκρίνισε ότι αυτός θα είναι τετρακύλινδρος και θα προορίζεται τόσο για επιβατικά όσο και για επαγγελματικά μοντέλα. Ωστόσο, ο κ. Tavares δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι ο Όμιλος Stellantis θα επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση και ότι όλες οι εταιρείες αυτού θα έχουν εξηλεκτρισμένες και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα τους το συντομότερο δυνατόν.

Συγκεκριμένα, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Από τώρα ως και το 2035 θα διαθέσουμε 30 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη των εξηλεκτρισμένων και ηλεκτρικών μοντέλων μας. Είμαστε η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και στόχος μας είναι να ανεβούμε στην κατάταξη. Δεν υπάρχει περίπτωση υπαναχώρησης αλλά ο δρόμος για να το επιτύχουμε δεν είναι μόνο ένας. Υπάρχουν και άλλοι», κατέληξε.