Ο Όμιλος PSA στοχεύει να επιστρέψει σε ΗΠΑ και Καναδά


ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΝΕΚΡΙΝΑΝ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΡΓΗ, ΑΛΛΑ ΜΕΘΟΔΙΚΗ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ PSA ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ, ΩΣ ΤΟ 2026.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 26/2/2019

Σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο που εκπονήθηκε το 2016, ο Όμιλος PSA στοχεύει στην εμπορική παρουσία του στη βόρεια Αμερική εντός δεκαετίας, δηλαδή ως το 2026. Τότε, ο κ. Carlos Tavares, CEO του Ομίλου, είχε ανακοινώσει ένα σχέδιο ανάπτυξης και κερδοφορίας στο οποίο συμπεριλαμβανόταν και η συγκεκριμένη αγορά από την οποία (η PSA) είχε αποτραβηχτεί το 1991.

Πλέον, η αύξηση πωλήσεων των μοντέλων της στις αγορές της Ευρώπης, της Κίνας και της νοτίου Αμερικής -καθώς και η προσθήκη στον Όμιλο των DS Automobiles και Opel- επιτρέπουν τον σχεδιασμό για ένα εμπορικά επιτυχημένο επαναλανσάρισμα των Γάλλων σε ΗΠΑ και Καναδά.

Σύμφωνα με το σχέδιο, τα μοντέλα της Peugeot είναι αυτά τα οποία θα αποτελέσουν την «εμπροσθοφυλακή», έχοντας ως πλεονέκτημα τη σχεδίασή τους, τον διαφορετικό χαρακτήρα τους και την τεχνολογία που διαθέτουν. Όμως, τα ανώτατα στελέχη του Ομίλου PSA δεν βιάζονται να επιστρέψουν στη βόρεια Αμερική καθώς θέλουν να είναι σίγουροι ότι θα επιτύχουν τον στόχο τους.

Προς το παρόν, η Peugeot δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ με την υπηρεσία διαμοιρασμού οχημάτων και άλλων δραστηριοτήτων (π.χ. την εφαρμογή «Free2Move») που έχουν σκοπό να συγκεντρώσουν πληροφορίες για να ιχνοθετήσουν το «προφίλ» των Αμερικανών και Καναδών αγοραστών αυτοκινήτου. Επίσης, τα αποτελέσματα που θα εξάγουν αναμένεται να βοηθήσουν τους Γάλλους να οργανώσουν σωστά το δίκτυο τους εκεί, αλλά και να δημιουργούν μοντέλα που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και το αυτοκινητικό έθος Αμερικανών και Καναδών.