Οι λεπτομέρειες του νέου Land Rover Defender λίγο πριν την πρεμιέρα του


ΤΟ ΝΕΟ LAND ROVER DEFENDER ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΛΥΨΕΙ 1,2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ KM ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/8/2019

Σε λίγες εβδομάδες η Land Rover θα παρουσιάσει και επίσημα τη νέα γενιά του Defender, το οποίο βρίσκεται στα τελευταία στάδια των δοκιμών του στο δρόμο. Φυσικά πολλά στοιχεία δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα λογικό!- αλλά κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες έχουν ήδη δοθεί στη δημοσιότητα.

Έτσι λοιπόν το νέο Defender θα είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις, μιας συμβατική με ελατήρια και μια αερανάρτηση. Η οποία θα παρέχει φυσικά περισσότερες δυνατότητες, ενώ η πρώτη θα είναι η πιο ικανή της κατηγορίας.

Η αερανάρτηση λοιπόν θα έχει έναν αισθητήρα θερμοκρασίας στα ελατήριά της για λόγους προστασίας, ενώ παράλληλα θα υπάρχουν ενισχυμένα υποπλαίσια και σύνδεσμοι. Και αυτό προκειμένου το Defender να ξεπερνά τα μέχρι τώρα στάνταρ της μάρκας σε ότι αφορά την κίνηση εκτός δρόμων.

Το πλαίσιο του είναι το αλουμινένιο που χρησιμοποιείται ήδη στα Range Rover και Range Rover Sport καθώς και στο Discovery, ενώ διαθέσιμες θα είναι, για την αρχή τουλάχιστον δύο εκδόσεις. Η τρίθυρη 90 και η πεντάθυρη 110, με τα νούμερα να μην αντιστοιχούν πλέον στο μεταξόνιό τους (σε in), ενώ στην πορεία ίσως ακολουθήσει και η πιο μεγάλη 130. Οι στάνταρ τροχοί είναι 18 in, ενώ οι μεγαλύτεροι διαθέσιμοι είναι 22 in.