Οι νέες ζάντες της BMW M κοστίζουν όσο ένα καινούργιο αυτοκίνητο πόλης!


Η νέα προσθήκη στον κατάλογο των M Performance Parts είναι ένα σετ ζαντών με κεντρικό μπουλόνι για τις M2, M3 και M4.

  • KEIMENO: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ BMW
  • 12/2/2025

Προσφέροντας στους λάτρεις της οδήγησης τεχνολογία αιχμής από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αυτό το σετ ζαντών έρχονται με ένα τσιμπημένο κόστος απόκτησης, σχεδόν 20,000 δολ.

Η εισαγωγή των ζαντών με κεντρικό μπουλόνι στις BMW M αποτελεί μια άμεση μεταφορά τεχνολογίας από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στα οχήματα παραγωγής. Σε αντίθεση με τις συμβατικές ζάντες που στερεώνονται με πέντε μπουλόνια αυτές ασφαλίζονται με ένα κεντρικό, επιτρέποντας ταχύτερες αλλαγές τροχών και μειώνοντας τη μάζα που περιστρέφεται, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση των επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς.

Οι σφυρήλατες ζάντες της BMW διαθέτουν σχεδίαση Y-spoke και ματ φινίρισμα Jet Black. Οι μπροστινοί τροχοί έχουν διάμετρο 19 ιντσών, ενώ οι πίσω 20 ιντσών και είναι ντυμένοι με ελαστικά υψηλών επιδόσεων 275/35 ZR19 εμπρός, 285/30 ZR20 πίσω. Το πακέτο διατίθεται για τα M2, M3 (Sedan και Touring) και M4 (Coupe και Cabrio), ενισχύοντας τόσο την αισθητική όσο και τη δυναμική οδήγησης. Αν και η ιδέα των ζαντών με κεντρικό μπουλόνι ακούγεται δελεαστική, η οικονομική δέσμευση είναι τεράστια. Η BMW έχει ορίσει το πλήρες σετ ζαντών και των απαραίτητων αξεσουάρ στα περίπου $19,995.23.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο οι ζάντες που κοστίζουν μια περιουσία—τα ειδικά εργαλεία που απαιτούνται για την εγκατάσταση αυξάνουν το συνολικό κόστος. Ακολουθεί η αναλυτική λίστα με ό,τι χρειάζεστε επιπλέον: εργαλείο απελευθέρωσης: $567, γράσο Sythes Glep 1: $49.27, πάστα αλουμινίου Wurth Al 1100: $51.99, κλειδί για κεντρικό μπουλόνι: $323, δυναμόκλειδο: $1,270. Πέρα από το κόστος των εξαρτημάτων, η εγκατάσταση απαιτεί περίπου τρεις ώρες εργασίας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της BMW, προσθέτοντας επιπλέον έξοδα σε μια ήδη δαπανηρή αναβάθμιση.

Για τους φανατικούς των BMW M, το πακέτο των ζαντών με κεντρικό μπουλόνι προσφέρει αποκλειστικότητα και μια αυθεντική αγωνιστική αισθητική. Η μείωση του βάρους και η εμφάνιση έτοιμη για πίστα το καθιστούν ελκυστική επιλογή. Ωστόσο, με κόστος $20,000—περίπου όσο μια μεταχειρισμένη ΒΜW Χ2 του 2019—πρέπει να αναρωτηθεί κανείς αν αξίζει η αναβάθμιση.

Εκτός αν συμμετέχετε τακτικά σε track days και επιδιώκετε να μειώσετε τους χρόνους σας, αυτή η αναβάθμιση είναι περισσότερο μια δήλωση παρά αναγκαιότητα. Παρόλα αυτά, για όσους επιθυμούν η BMW M τους να ξεχωρίζει με ένα γνήσιο αγωνιστικό χαρακτηριστικό, αυτή είναι η πιο κοντινή εμπειρία από τα pit stops στους δρόμους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H ΒΜW προειδοποιεί: Η ηλεκτρική M3 θα είναι ανίκητη

First Drive: Οδηγούμε στη Γερμανία τη BMW M4 CS Coupe 550PS και την manual, πισωκίνητη M3 Sedan!

Η πρώτη BMW M3 CS Touring έρχεται με 550 PS - Η τιμή της στην Ελλάδα (photos)