Πάνω από 146,000 "παραγγελίες" για τοTesla Cybertruck σε 48 ώρες!


Χωρίς καμία διαφήμιση και μόνο με την δημοσιότητα που πήρε η παρουσίαση του πρώτου pick-up της Tesla, ο ιδιοκτήτης της υποστήριζει ότι συγκέντρωσε πάνω από 146.000 υπογραφές για εκδήλωση ενδιαφέροντος.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 24/11/2019

Παρά την σφοδρή κριτική που δέχτηκε για την σχεδίαση αλλά και για την μάλλον βιαστική παρουσίαση του Cybertruck (όπως φάνηκε από το περιστατικό με τα παράθυρα), ο Musk βγαίνει και πάλι μπροστά, υποστηρίζοντας ότι έχει δεχθεί 146.000 "παραγγελίες" μέσα σε 48 ώρες και μάλιστα χωρίς διαφήμιση.

Στην πράξη βέβαια δεν μιλάμε για πραγματικές παραγγελίες, για μία εκδήλωση ενδιαφέροντος με μία μικρή προκαταβολή των 100 δολαρίων. Ο Elon Musk δήλωσε ότι παρά την επαναστατική σχεδίαση του αυτοκινήτου του, η οποία απαιτεί χρόνο για να γίνει αποδεκτή, και παρά την αποτυχία με τα άθραυστα τζάμια στην παρουσίαση, τελικά επιτεύχθηκε αυτό το τεράστιο νούμερο, χωρίς να ξοδέψει ούτε δολάριο για διαφημιστική προώθηση.

Όπως είπε επίσης, οι περισσότερες "παραγγελίες" είναι για τις εκδόσεις με τα δύο και τα τρία μοτέρ, δηλαδή για τις ισχυρότερες και πιο ακριβές εκδόσεις, κάτι που συμβαίνει και τα αυτοκίνητα στην υπόλοιπη γκάμα της Tesla.

Υπενθυμίζουμε ότι το Cybertruck θα έχει αυτονομία πάνω 800 χιλιόμετρα, θα κάνει το 0-100 σε 2,9 δευτερόλεπτα, θα έχει εξαιρετικές δυνατότητες για εκτός δρόμου κίνηση, θα εφοδιάζεται με οθόνη 17 ιντσών, θα μπορεί να μεταφέρει έως και έξι ενήλικες, και θα είναι κατασκευασμένο από το πιο σκληρό ανοξείδωτο ατσάλι που υπάρχει στην αγορά.