Παρουσιάστηκε το πισωκίνητο Audi R8


H AUDI ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ R8 Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/11/2019

Το πισωκίνητο R8 διαθέτει τον χωρητικότητας 5,2 λίτρων V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα μέγιστης ισχύος 540 PS/6.500 rpm και θα διατίθεται τόσο σε Coupé όσο και σε Spyder εκδοχή. Το μηχανικό σύνολο βρίσκεται τοποθετημένο πίσω από τους επιβάτες και μεταδίδει τη ροπή του στον πίσω άξονα μέσω του επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη «S-Tronic».

Σύμφωνα με την Audi, το δικίνητο R8 Coupé επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 3,7 sec και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 320 km/h. Για το R8 Spyder, οι τιμές αυτές είναι 3,8 sec και 318 km/h, αντίστοιχα. Το αμάξωμα διακρίνεται για την αδρή σχεδίαση της μάσκας, που παραπέμπει στο Sport quattro, και τους πλαϊνούς αεραγωγούς. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν οι μεγάλης διαμέτρου απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης. 

Το εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με δέρμα και αλκαντάρα και έχει τον χαρακτήρα που απαιτείται σε ένα supercar. Στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μαύροι σφυρήλατοι τροχοί 19 ιντσών με ελαστικά διάστασης 245/35 ZR 19 εμπρός και 295/35 ΖR 19 πίσω. Προαιρετικά, θα διατίθεται και με τροχούς 20 ιντσών και με ελαστικά που θα προσφέρουν ακόμα καλύτερη πρόσφυση.

Το πισωκίνητο R8 είναι χειροποίητο σε μεγάλο βαθμό και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Böllinger Höfe (Neckarsulm). Η διάθεσή του στην αγορά αναμένεται να αρχίσει από τις αρχές του 2020 και η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από τα 144.000 ευρώ για το Coupé και από τα 157.000 ευρώ για το Spyder.

Εκτός από αυτά, θα είναι διαθέσιμο και το R8 LMS GT4 το οποίο απευθύνεται σε ιδιώτες που θέλουν να συμμετέχουν σε αγώνες της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Όπως ανακοινώθηκε από την Audi, η αγωνιστική έκδοσή του έχει κοινά μηχανικά μέρη με το R8 σε ποσοστό περίπου 60%, κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο και ο V10 κινητήρας αποδίδει μειωμένη ισχύ, συγκριτικά, που φτάνει τους 495 PS, όπως απαιτεί ο κανονισμός της κατηγορίας.