Πεντάθυρο Suzuki Jimny εντός του 2022 και με νέο κινητήρα!


Σύμφωνα με δημοσίευμα στον ιαπωνικό Τύπο, στη Suzuki εξελίσσουν μια πεντάθυρη έκδοση του νέου Jimny η οποία ενδεχομένως να είναι διαθέσιμη ακόμα και εντός του επόμενου έτους.

  • 14/5/2021

Το Suzuki Jimny έπαψε να διατίθεται στην Ευρώπη εξαιτίας του γεγονότος ότι ο κινητήρας του δεν πληρούσε τη νόρμα προστασίας του περιβάλλοντος κατά WLPT (και επειδή η ιαπωνική εταιρεία δεν έβρισκε συμφέρον να τον εξελίξει ώστε να το επιτύχει).

Ωστόσο, το δημοφιλές μοντέλο εξακολουθεί να πωλείται σε άλλες αγορές και οι άνθρωποι της Suzuki να προετοιμάζουν το επόμενο «βήμα». Αυτό δεν θα είναι άλλο από την πεντάθυρη και επιμηκυσμένη εκδοχή τού Jimny. 

Σύμφωνα με δημοσίευμα στον ιαπωνικό Τύπο, η ιδέα για τη δημιουργία αυτής της έκδοσης έχει ωριμάσει μεταξύ των ανώτατων στελεχών της εταιρείας, μιας και στο αγοραστικό κοινό υπήρχε από χρόνια ως αίτημα.

Ένα πεντάθυρο Jimny θα είναι πιο ευρύχωρο και πιο πρακτικό από την υπάρχουσα, διαχρονική, τρίθυρη έκδοσή του. Ωστόσο, η δημιουργία του θα πρέπει να γίνει με προσεκτικό τρόπο ώστε να μην αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του οχήματος και να μην απογοητευτούν, τελικά, οι υποψήφιοι αγοραστές από το αποτέλεσμα.

Suzuki Jimny: Ταξιδεύοντας στον χρόνο με τον τετρακίνητο θρύλο!

Σύμφωνα με όσα δημοσιεύτηκαν, προς το παρόν στη Suzuki δίνουν προτεραιότητα να ικανοποιήσουν την παγκόσμια ζήτηση για το (τρίθυρο) Jimny. Όμως, εντός του 2022 θα υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις για την πεντάθυρη εκδοχή του μοντέλου. Βάσει των ως τώρα πληροφοριών, το μήκος αυτής θα είναι κατά 30 cm πιο μακρύ. H κατασκευή του θα γίνεται στην Ινδία και ενδεχομένως και στην Ιαπωνία. 

Βεβαίως, οι μεγαλύτερες διαστάσεις του σημαίνουν ότι θα αυξηθεί το βάρος του, άρα οι τιμές εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα θα είναι ακόμα μεγαλύτερες συγκριτικά με αυτές του τρίθυρου Jimny. Οπότε, υπό το παρόν καθεστώς, επίσης δεν θα μπορεί να διατεθεί στην Ευρώπη. 

Ωστόσο, τα μηνύματα είναι θετικά για τους φίλους του 4x4 μοντέλου στη Γηραιά ήπειρο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στη Suzuki σκέφτονται πλέον είτε να τοποθετήσουν turbo στον χωρητικότητας 1,5 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα τού μοντέλου, είτε σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης (Mild Hybrid), ώστε να πληροί το όριο προστασίας του περιβάλλοντος και να είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη. 

Πηγή: Autoc One

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.