Πέντε λόγοι που αξίζει να περιμένουμε το νέο Opel Astra


Οι σύγχρονες τεχνολογίες που περιλαμβάνει και το νέο μοντέρνο παρουσιαστικό του μας δίνουν πέντε καλούς λόγους που μας κάνουν να περιμένουμε να οδηγήσουμε το νέο Opel Astra και τους απαριθμούμε. 

  • 15/7/2021

Το πολυαναμενόμενο νέο Opel Astra έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός σχεδιαστικά, αλλά και τεχνολογικά με τη φροντίδα και τα τεχνολογικά ατού της Stellantis. Το νέο Astra έχει ένα πολύ μοντέρνο look, είναι τεχνολογικά υπερπλήρες και φυσικά «ηλεκτρισμένο» στο πνεύμα της εποχής.

Το ρετρό μοντέρνο look

Η νέα και πολύ ελκυστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Mokka ήρθε και στο νέο Astra. Το βασικό της χαρακτηριστικό που την κάνει να ξεχωρίζει δεν είναι άλλο από την μαύρη κλειστή μάσκα Vizor στην πρόσοψη με τα γωνιώδη φώτα ημέρας. Οι δυναμικές γραμμές στο καπό και το πλάι συνεχίζονται και πίσω με την χαρακτηριστική κεκλιμμένη πίσω κολώνα, δίνοντας του ένα ρετρό μοντέρνο look που ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες προτάσεις της κατηγορίας.

Το προηγμένο εσωτερικό

Η καμπίνα του νέου Astra εύκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως άλμα από το προηγούμενο μοντέλο. Με το πλήρως ψηφιακό ταμπλό Pure Panel, τα αναλογικά όργανα λάμπουν δια της απουσίας τους. Η διεπαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο γίνεται μέσα από το νέο ενιαίο σύνολο των δύο οθονών 10,0 ιντσών του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment, με τους μοναδικούς φυσικούς διακόπτες να βρίσκονται κάτω από την κεντρική οθόνη για άμεση πρόσβαση στα επιμέρους συστήματα κλιματισμού και ψυχαγωγίας.

Η Opel δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό με το νέο Astra και ένα σύχρονο ψηφιακό πιλοτήριο είναι το μέσο για την προσέλκυση αγοραστών. Οι νέοι οδηγοί όλο και περισσότερο θέλουν μεγάλες γυαλιστερές οθόνες με όσο το δυνατόν λιγότερα πραγματικά κουμπιά.

Νέα πλατφόρμα

Ως τέκνο του Ομίλου Stellantis, το Astra θα μοιράζεται σχεδόν όλα τα τεχνικά μέρη με το Peugeot 308. Είναι βασισμένο στην τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα EMP-2, ενώ θα μοιράζεται τους ίδιους κινητήρες και υβριδικά σύνολα. Αναμένονται επιπλέον δύο υβριδικά plug-in σύνολα που θα βοηθήσουν στον «εξηλεκτρισμό» του μοντέλου με συνδυαστική ισχύ 180 ή 225 ίππων και θα πλαισιώσουν τον 3κύλινδρο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα σε εκδόσεις 110 και 130 ίππων. Ενώ οι μηχανολογικές λύσεις είναι πολλές και πολύ αξιόλογες, μένει να δούμε πως το νέο Opel Astra θα διαμορφώσει το δικό του χαρακτήρα και θα διαφοροποιείται από το αδελφό και με περισσότερο premium προσανατολισμό Peugeot 308.

Σύγχρονο σύστημα φώτων Intelli-Lux LED

Η προηγμένη τεχνολογία Intelli-Lux LED Pixel Light της Opel περιλαμβάνει 168 στοιχεία LED – 84 σε κάθε προβολέα. Η δέσμη της μεγάλης σκάλας προσαρμόζεται αδιαλείπτως σε κλάσματα δευτερολέπτου, χωρίς να «τυφλώνει» τους άλλους οδηγούς, ενώ η εμβέλεια και η κατεύθυνση φωτισμού προσαρμόζεται ανάλογα με την οδηγική κατάσταση και τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Η μακρά λίστα τεχνολογιών και συστημάτων ασφαλείας

Η πλατφόρμα του νέου Astra φέρνει ενσωματωμένα μερικά από τα πιο προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας. Η πλούσια παλέτα περιλαμβάνει μία κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, άλλες τέσσερις κάμερες αμαξώματος (μία μπροστά, μία πίσω και μία σε κάθε πλευρά), πέντε αισθητήρες ραντάρ (ένα μπροστά και από ένα σε κάθε γωνία), καθώς και αισθητήρες υπερήχων μπροστά και πίσω.

Επιπλέον λειτουργίες όπως η ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross-traffic alert), αναγνώριση τυφλού σημείου μεγάλης εμβέλειας, σύστημα active lane positioning, που διατηρεί το αυτοκίνητο στη μέση της λωρίδας. αποτελούν το σύστημα Intelli-Drive 1.0.

Κάμερες και αισθητήρες ενσωματώνονται με συνδεσιμότητα e-horizon στο Intelli-Drive 2.0, που αυξάνει την εμβέλεια των καμερών και του ραντάρ. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να προσαρμόζει την ταχύτητα στις στροφές, να κάνει υποδείξεις ταχύτητας και να εκτελεί ημιαυτόνομες αλλαγές λωρίδων. Η λειτουργία «ανίχνευση χεριών οδηγού εκτός τιμονιού» (‘Hands-off’) διασφαλίζει την συνεχή προσοχή του οδηγού.

Η μεγάλη λίστα των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνει επίσης το προσαρμοζόμενο adaptive cruise control, που αυξάνει ή μειώνει την ταχύτητα ανάλογα με αυτή του προπορευόμενου οχήματος.