Porsche Panamera: Μια μυστική, «ακραία» έκδοση κατέκτησε το Nurburgring (photos)


Πρόκειται για μια έκδοση του νέου μοντέλου που δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη και χρησιμοποιεί τον υβριδικό κινητήρα V8.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: PORSCHE AG
  • 15/7/2024

Η Porsche Panamera έσπασε ένα νέο ρεκόρ στο Nurburgring. Πρόκειται πλέον για το ταχύτερο θερμικό ή υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας «executive» που έχει πατήσει ποτέ στην εμβληματική πίστα, κάνοντας χρόνο 7:24.172.

Πίσω από το τιμόνι της μυστηριώδους έκδοσης της Panamera κάθισε ο Lars Kern, οδηγός δοκιμών κι εξέλιξης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για το ρεκόρ είναι στη φάση της προ-παραγωγής, όμως σύμφωνα με την Porsche, δε θα διαφέρει από το αυτοκίνητο που θα μπορεί κανείς να βρει στις αντιπροσωπείες. Τα μοναδικά πρόσθετα ήταν ο κλωβός ασφαλείας και το κάθισμα bucket για τον Kern, που απαιτούνται για μια τέτοια προσπάθεια στο Nurburgring.

Όλα δείχνουν ότι πρόκειται για την έκδοση Turbo S E-Hybrid, η οποία «φορά» έναν υβριδικό κινητήρα V8, με την Porsche να μην αποκαλύπτει κανένα στοιχείο σχετικά με τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή τις επιδόσεις. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι είναι πραγματικά γρήγορη.

Για να τοποθετήσουμε τον χρόνο που έγραψε ο Kern με την Panamera, είναι 5,64 sec ταχύτερος από εκείνον της αντίστοιχης έκδοσης της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου. Είναι επίσης περισσότερο από 3 sec πιο γρήγορος από τον γύρο της τετράθυρης Mercedes-AMG GT 63 S.

Το όχημα ήταν εξοπλισμένο με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και διατίθενται κανονικά μέσω της Porsche.

Εκτός αυτού, έφερε το νέο αεροδυναμικό πακέτο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που περιλαμβάνει ένα πτερύγιο Gurney για την τετραπλή πίσω αεροτομή. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το εν λόγω πακέτο μειώνει το lift στο μπροστινό μέρος κι αυξάνει την κάθετη δύναμη. Και σε αυτήν την περίπτωση, η Porsche δεν πέρασε σε λεπτομέρειες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τέλος εποχής: Η Porsche τερματίζει την παραγωγή των θερμικών 718 Boxster και Cayman

Η νέα Porsche 911 GT3 μπήκε στο Nurburgring για δοκιμές με αεροτομή «σιδερώστρα» (video)

Porsche 911 Hybrid: Τα 10 μοντέλα που «τρώνε τη σκόνη της» στο Nurburgring