Ο κόσμος της αυτοκίνησης προχωρά κι εξελίσσεται, με ολοένα και περισσότερα παραδοσιακά θερμικά μοντέλα να «ασπάζονται» τον ηλεκτρισμό και να περνούν στην επόμενη φάση της «ζωής» τους. Εδώ κι αρκετά χρόνια, η Porsche πειραματίζεται με διάφορα concept υβριδικής 911, όμως ένα τέτοιο εγχείρημα δεν έχει ευδοκιμήσει μέχρι σήμερα.
Από την υβριδική 911 GT3 R το 2010, μέχρι τις δοκιμές πρωτοτύπων το 2020, η Porsche έχει δείξει ότι μια τέτοια προσθήκη στην γκάμα της θα την ενδιέφερε πραγματικά. Σε αυτό το πλαίσιο ο Frank Moser, αντιπρόεδρος της εταιρείας για τη σειρές 911 και 718, έδωσε στο φως νέα δεδομένα σχετικά με το πότε θα γίνει πραγματικότητα το εν λόγω πρότζεκτ.
«Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πάνω στην επόμενη γενιά, την 992.2, που θα καταφτάσει περίπου στη μέση της δεκαετίας. Έχουμε εξελίξει ένα υβριδικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων που βασίζεται στην 911 και θα έρθει με την επόμενη γενιά της 992,» είπε ο Moser, μιλώντας στο MotorTrend.
Συγκεκριμενοποιώντας λίγο περισσότερο το χρονοδιάγραμμα, ο ίδιος έθεσε ένα πλαίσιο δύο περίπου ετών. Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη υβριδική 911 δε θα λανσαριστεί ταυτόχρονα με την 992.2, αφού η μεταπήδηση από την 992.1 στην 992.2 θα γίνει πολύ νωρίτερα από το 2025. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Moser, κι αν η παραπάνω θεωρία, σχετικά με την άφιξη της νέας γενιάς, είναι σωστή, τότε το πιθανότερο είναι ο υβριδισμός να συνοδέψει μια πιο «καυτή» 911, όπως για παράδειγμα μια GT2 RS ή μια Turbo S.
Εκτός αυτού, είναι γνωστό ότι η Porsche παραμένει αφοσιωμένη στο να διατηρήσει την 911 με θερμικό κινητήρα για όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες της βιομηχανίας.
Σε συνέντευξή του στο ίδιο μέσο, ο Michael Steiner, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του τμήματος εξέλιξης, είπε ότι «η 911 θα είναι το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας που θα εξηλεκτριστεί,» επιβεβαιώνοντας ότι η υβριδική 911 θα είναι υψηλών προδιαγραφών.
«Δεν πρέπει να γίνει πολύ βαριά. Αυτός είναι ο λόγος που θα κατευθυνθούμε σε λύσεις υψηλών επιδόσεων, και προσφέρουμε ήδη πολλά αυτοκίνητα για όσους θέλουν περισσότερο εξηλεκτρισμό. Δε βλέπουμε την ανάγκη να μετατρέψουμε απλά ένα από τα πιο θρυλικά μας μοντέλα σε ένα EV που υστερεί, όσον αφορά στην ωμή ισχύ,» ολοκλήρωσε.
Πηγή: MotorTrend





ΔΗΜΟΦΙΛΗ