Porsche Taycan Cross Turismo: Ένας ελβετικός σουγιάς που μπαίνει στην πρίζα


Η Porsche πρόσθεσε στην γκάμα της το δεύτερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της, αποκαλύπτοντας την πρακτικότερη και πιο περιπετειώδη Taycan Cross Turismo.

  • 4/3/2021

Η δεύτερη πράξη του εξηλεκτρισμού για την Porsche γράφτηκε ήδη. Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την Cross Turismo έκδοση της μέχρι σήμερα γνωστής Taycan, προσδίδοντας στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο sportscar την πρακτικότητα ενός liftback και τον περιπετειώδη χαρακτήρα ενός crossover.

Και αυτό γιατί πέρα από τη διαφοροποίηση στον σχεδιασμό και τις αναλογίες του αμαξώματος, η Porsche Taycan Cross Turismo στέκεται 22 χιλιοστά ψηλότερα από το έδαφος σε σχέση με την «απλή» έκδοση του αυτοκινήτου.

Οι μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές έρχονται να τονίσουν τον χρηστικότερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αξίζει, λοιπόν, να αναφέρουμε ότι ο χώρος αποσκευών της Taycan κέρδισε 82 λίτρα και η απόσταση που χωρίζει την οροφή από τα κεφάλια των πίσω επιβατών 2,6 εκατοστά.

Σύντομα, βέβαια, η πρακτικότητα περνά σε δεύτερη μοίρα, μια οι τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου φαντάζουν ικανές να επιβάλλουν τον δικό τους νόμο. Η βασική έκδοση της Porsche Taycan Cross Turismo εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και αποδίδει στη λειτουργία overboost 476 ίππους.

Στην έκδοση 4S η απόδοση φτάνει έως και τους 571 ίππους, στην έκδοση Turbo τους 680 ίππους, ενώ η κορυφαία των κορυφαίων Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S αποδίδει έως και 761 ίππους.

Τα νούμερα ζαλίζουν και ταυτόχρονα εντυπωσιάζουν, βλέποντας ότι η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου επιταχύνει από στάση σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα.

Σε ό,τι αφορά στη μέγιστη αυτονομία, ξεκινά από τα 456 χιλιομέτρα και περιορίζεται στην κορυφαία έκδοση της Porsche Taycan Cross Turismo στα 419 χιλιόμετρα.

Τέλος, για εκείνους που αγαπούν τις εξορμήσεις και κινούνται συχνά πυκνά μακριά από την άσφαλτο, η Porsche προσφέρει ένα offroad πακέτο το οποίο αυξάνει κατά 10 χιλιοστά την απόσταση από το έδαφος και την ίδια στιγμή εφοδιάζει το αυτοκίνητο με Gravel Mode το οποίο με τη σειρά του προσαρμόζει ανάρτηση και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας στα εκτός δρόμου δεδομένα.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη δοκιμή της πρωτότυπης Porsche Taycan