Πώς θα μπορούσε να είναι ένα hypercar της Lotus για την πίστα;


Η Lotus έχει δημιουργήσει την Evija, το πρώτο ηλεκτροκίνητο hypercar της, ωστόσο κάποιοι θα ήθελαν ένα ένα τέτοιο όχημα όπου η αεροδυναμική του αμαξώματος να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο εντός πίστας. 

  • 8/6/2020

Η Lotus, δεν διακρίνεται μόνο για τα σπορ οχήματά της και για τα μοντέλα της τα οποία παρέχουν εκπληκτικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Στην ιστορία της, σημαντικό ρόλο είχε και η σχεδίαση των αυτοκινήτων της και η αεροδυναμική τους. 

Ο Yosuke Yamada, ένας Ιάπωνας σχεδιαστής, παρουσίασε μια σχεδιαστική σπουδή για το πώς θα ήθελε να είναι ένα μοναδικό μοντέλο της βρετανικής εταιρείας. Σύμφωνα με όσα δήλωσε παρουσιάζοντας τη δημιουργία του, το όραμά του είναι ένα αυτοκίνητο που θα θεωρείται ισάξιο με τις Ferrari FXXK και Aston Martin Vulcan. Δηλαδή, θα πρόκειται για ένα όχημα που θα χρησιμοποιείται μόνο σε πίστα και θα έχει τις αντίστοιχες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά.

Ο Yamada είπε χαρακτηριστικά: «Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμένα όταν δημιουργούσα το αμάξωμα ήταν πώς να βρω την ισορροπία μεταξύ μιας αθλητικής και δυναμικής γραμμής, να έχει την απαραίτητη αεροδυναμική και να μην δείχνει εύθραυστο . Πάντα θαύμαζα την ικανότητα της Lotus να καταφέρνει να συνδυάζει αυτά τα στοιχεία, δημιουργώντας αυτοκίνητα με την εκφραστικότητα ενός γλυπτού».

Το γεγονός ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που –δυνητικά– θα χρησιμοποιείται μόνο εντός πίστας, απάλλαξε τον δημιουργό του από το να τοποθετήσει μεγάλα φώτα, εμπρός και πίσω, σε αυτή τη Lotus. Αυτά που υπάρχουν είναι μικρά και τεχνολογίας LED ώστε να πληρούν τους κανονισμούς ασφαλείας κατά την οδήγηση του οχήματος σε κάποιο σιρκουί. Τα μεγάλα ανοίγματα στο αμάξωμα συμβάλλουν στην αεροδυναμική, ενώ πίσω διακρίνονται οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Αυτό φανερώνει την επιθυμία του Yosuke Yamada να διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης.