Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Nissan, το 2021 το ποσό των καθαρών εσόδων της από τις πωλήσεις του καινούργιου Qashqai στη Γηραιά Ήπειρο αυξήθηκαν κατά 38% συγκριτικά με αυτά που είχε σημειώσει η προηγούμενη γενιά του, το 2020.
Το γεγονός αυτό κάνει τα στελέχη της εταιρείας να θεωρούν ότι θα καταφέρουν να αναστρέψουν την οικονομική ζημιά της στην Ευρώπη υπό την προϋπόθεση ότι θα αυξηθούν οι πωλήσεις του δημοφιλούς μοντέλου.
Για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, η Nissan ανακοίνωσε λειτουργικά έξοδα 28,4 δισεκατομμύρια γεν (περίπου 211 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα ισοτιμία), στην Ευρώπη. Το ποσό αυτό είναι μειωμένο από τα 30,7 δισεκατομμύρια γεν που είχε στην προηγούμενη χρήση (περίπου 228.000.000 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα ισοτιμία).
Παρότι τα καθαρά κέρδη της εταιρείας στην ήπειρό μας αυξήθηκαν, συγκριτικά με αυτά του 2021, οι πωλήσεις του τρίτης γενιάς Qashqai μειώθηκαν κατά 32% το πρώτο τρίμηνο, συγκριτικά με αυτές του ίδιου χρονικού διαστήματος της περσινής χρονιάς.
Τα στελέχη της εταιρείας υπολογίζουν ότι η ζήτηση θα αυξηθεί τόσο με την μερική εξομάλυνση της παραγωγής ημιαγωγών (που επηρεάζει και την κατασκευή αυτοκινήτων) όσο και με το λανσάρισμα στην αγορά της υβριδικής έκδοσης «e-Power» τόσο για το Qashqai (φωτογραφία επάνω) όσο και για τα Juke και X-Trail.