Renault: μείωση προσωπικού κατά 10.000, μείωση παραγωγής κατά 700.000


H ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΣΤΟΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: RENAULT
  • 29/5/2020

Η συμμαχία των Renault Nissan Mitsubishi ανακοίνωσε το νέο πλάνο, τη λογική και τη δομή της για το μέλλον. Ταυτόχρονα οι εταιρείες που την αποτελούν πρέπει να μπουν σε ένα εντατικό πρόγραμμα περικοπών, καθώς η οικονομική κατάσταση και των τριών δεν είναι η καλύτερη δυνατή.

Για τη Renault, που τον τελευταίο καιρό δείχνει να πιέζεται ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο τομέα, ο στόχος είναι η εξοικονόμηση συνολικά 2 δισεκατομμυρίων ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Και όπως συνήθως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις η αρχή γίνεται με τη μείωση των θέσεων εργασίας.

Έτσι στη Γαλλία η αυτοκινητοβιομηχανία θα μειώσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 4.600 άτομα, ενώ έξω από την πατρίδα της οι θέσεις απασχόλησης που θα χαθούν θα ξεπεράσουν τις 10.000.

Η μείωση των εργαζόμενων θα συνοδευτεί και από μείωση ύψος παραγωγής που το 2019 έφτασε για τη Renault και μόνα τα 4,0 εκατομμύρια μονάδες. Ο προγραμματισμός προβλέπει σταδιακή μείωση κατά 700.000 μέχρι το 2024. Τη χρονιά αυτή η Renault δεν σκοπεύει να κατασκευάσει περισσότερα από 3.300.000 αυτοκίνητα.

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως δεν θα πραγματοποιηθούν οι επεκτάσεις των εργοστασίων της στη Ρουμανία και στο Μαρόκο, ενώ θα αναδιοργανωθεί η παραγωγή σε όλα.

Ταυτόχρονα σταδιακά θα καταργηθούν και μοντέλα, αρχής γενομένης, όπως έχουμε γράψει, με τα Espace, Scenic και Talisman, ενώ εξαιρετικά αμφίβολο είναι το μέλλον της Alpine με το πιο πιθανό σενάριο να είναι να μην παρουσιαστεί νέα γενιά της.