Σκέψεις για απαγόρευση των SUV από το κέντρο του Βερολίνου


ΕΝΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΣΤΟΙΧΗΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ SUV ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΟ
  • 11/9/2019

Τέσσερις νεκροί και τρεις τραυματίες ήταν ο τραγικός απολογισμός ενός τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στο κέντρο του Βερολίνου, προκαλώντας την αντίδραση των κατοίκων αλλά και της δημοτικής αρχής, η οποία δια στόματος του Δημάρχου εξέφρασε την άποψη ότι τα SUVs ίσως να μην έχουν θέση στους δρόμους της πόλης.

Αν και δεν έχουν διαλευκανθεί τα αίτια του δυστυχήματος στο οποίο ενεπλάκη μια Porsche Macan, o δήμαρχος της πόλης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο περιορισμού της κυκλοφορίας SUV στο κέντρο του Βερολίνου, εστιάζοντας στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα ενός οχήματος ελευθέρου χρόνο αλλά και στο γεγονός ότι κάθε λάθος με ένα τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητο μπορεί να αποβεί μοιραίο.

Μια τέτοια απόφαση, πάντως, φαντάζει αρκετά ριζοσπαστική με δεδομένη τη δημοτικότητα των SUVs στη Γερμανία, όπου το 22,2% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου.

Ένα ακόμα εμπόδιο στα φιλόδοξα σχέδια των δημοτικών αρχών του Βερολίνου αναμένεται να αποτελέσουν οι αντιδράσεις των εγχώριων, κατά κύριο λόγο, αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες έχουν επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και προφανώς δεν θα ήθελαν να δουν να περιορίζεται η κίνησή τους στις γερμανικές μεγαλουπόλεις.