Στην Ελλάδα το ηλεκτροκίνητο Mazda MX-30. Από 32.043 ευρώ


Την πορεία του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην ιστορία της Mazda με τιμή αφετηρίας τα 32.043 ευρώ.

  • 17/9/2020

Η Mazda μπαίνει δυναμικά στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων τοποθετώντας και στην ελληνική αγορά το πολυαναμενόμενο MX-30.

Το ιαπωνικό SUV εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 143 ίππων και 245 Nm ροπής, την ίδια στιγμή που οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας χωρητικότητας 35,5 kWh προσφέρουν αυτονομία 200 χιλιομέτρων.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV θα προσφέρεται στη χώρα μας σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (GT, GT Plus και Launch Edition) έχοντας αφετηρία τα 37.590 ευρώ. Βέβαια με το πρόγραμμα κρατικής επιδότησης, η τιμή του αυτοκινήτου περιορίζεται στα 33.043 ευρώ και φτάνει έως και τα 36.174 ευρώ στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση.

To Mazda MX-30 φτάνει σε μήκος τα 4,4 μέτρα και τυπικά ανήκει στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων SUV, ωστόσο, πέρα από την ηλεκτροκίνητη φύση του διαθέτει πλήθος ιδιαιτεροτήτων που το καθιστούν μοναδικό.

Μία από αυτές είναι η απουσία της κεντρικής κολόνας του αμαξώματος και οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, χαρακτηριστικό που παραπέμπει στην τελευταία γενιά του Mazda RX-8.

Αντιστοίχως, η χρήση φυσικών υλικών στο εσωτερικό, όπως ο κατασκευασμένος από φλυό δέντρων φελλός, το καθιστά πιο φιλικό στο περιβάλλον.

Παράλληλα οι προηγμένες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας αναλαμβάνουν την πλήρη υποστήριξη του οδηγού περιορίζοντας τον κίνδυνο εμπλοκής του σε ένα σοβαρό ατύχημα.

Αναλυτικότερα, η διευρυμένη γκάμα των τεχνολογιών i-Activsense περιλαμβάνει πλέον δύο νέα συστήματα: Το σύστημα έξυπνης υποστήριξης πέδησης (Smart Brake Support – SBS) με τη λειτουργία Turn-Across Traffic, και το σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας με Road Assist & έλεγχο τυφλών σημείων (Blind Spot Assist).

Πρόληψη ατυχήματος και περιορισμός επιπτώσεων – Έξυπνο σύστημα υποστήριξης πέδησης (Smart Brake Support [Πίσω] (SBS-R), το Smart Brake Support πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας [Rear Crossing] (SBS-RC), και το Smart Brake Support (SBS) με λειτουργία Turn-Across Traffic.

Σύστημα προειδοποίησης επικείμενων κινδύνων – Προσαρμοζόμενα φώτα LED (Adaptive LED Headlights - ALH), έλεγχος προβολέων (High Beam Control - HBC), έλεγχος πίσω περιβάλλοντος (360° View Monitor), Προειδοποίηση εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Front Cross Traffic Alert  - FCTA), Έλεγχος τυφλών σημείων (Blind Spot Monitoring - BSM), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert - RCTA), Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning System - LDWS), σύστημα διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (Lane-keep Assist System - LAS), διατήρηση πορείας σε έκτακτη ανάγκη (Emergency Lane Keeping) με Road Keep Assist και έλεγχος τυφλών σημείων (Blind Spot Assist).

Υποστήριξη οδηγού – Αναγνώριση πινακίδων οδικής σημάνσεως (Traffic Sign Recognition System - TSR), έξυπνο σύστημα διατήρησης ταχύτητας (Intelligent Speed Assistance - ISA), Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert - DAA), Παρακολούθηση συμπεριφοράς οδηγού (Driver Monitoring), Mazda Radar Cruise Control (MRCC), Υποστήριξη σε ταξίδι και σε μποτιλιάρισμα (Cruising & Traffic Support  - CTS).

Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, το βάρους 2.100 κιλών Mazda MX-30 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα.

Οι πρώτες παραδόσεις του αυτοκινήτου στη χώρα πρόκειται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.

Διαβάστε ακόμα:

Συγκρίνουμε το Honda Civic 1.5 V-TEC Turbo με το Mazda 3 2.0 SkyActiv-X