Στο τέλος του 2021 τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Toyota


Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έγιναν γνωστές, η Toyota πρόκειται να δημιουργήσει τουλάχιστον δύο νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, ένα από οποία ενδέχεται να είναι crossover.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 11/2/2021

Η Toyota, δείχνει να έχει μείνει πίσω στη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, συγκριτικά με τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Ωστόσο, αυτό είναι επιλογή των στελεχών της και όχι κάποιου είδους «αδυναμία».

Έχοντας ρίξει το βάρος (κατασκευαστικά) στην επικράτηση των οχημάτων με υβριδικής διάταξης κινητήρα, δίνει την εντύπωση ότι δεν έχει ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα που διαθέτουν μπαταρίες. Μάλιστα, αυτή η αίσθηση ενισχύεται και από τις δηλώσεις ανώτατων στελεχών της Toyota ότι τα οχήματα αυτής της τεχνολογίας πιθανόν να δημιουργήσουν προβλήματα στην εξεύρεση πόρων για την παραγωγή τους σε ευρεία κλίμακα.

Ωστόσο, οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας δεν απορρίπτουν τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων με μπαταρίες. Όπως έγινε γνωστό, ήδη από το 2019 υπήρχαν σχέδια για την εξέλιξη και παραγωγή ενός καινούργιου τέτοιου μοντέλου και είχαν δημοσιευτεί κάποια πρώτα σκίτσα του.

Σε αυτά, βλέπουμε ένα όχημα το οποίο ανήκει στην κατηγορία Crossover/SUV το οποίο αναμένεται να μπει σε διαδικασία παραγωγής. Η πανδημία του νέου κορωνοϊού καθυστέρησε την εξέλιξή του, όμως αυτή έχει δρομολογηθεί πλέον.

Σύμφωνα με ανακοινώθηκαν επίσημα, η Toyota πρόκειται να παρουσιάσει ως το τέλος της χρονιάς δύο καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα και ένα νέο με τεχνολογία Plug-in Hybrid, στις ΗΠΑ. Προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες που να αφορούν σε αυτά, ούτε εάν θα συνδράμουν και οι άνθρωποι της Lexus στην εξέλιξή τους.  

Βεβαίως, η εταιρεία έχει δημιουργήσει και διαθέτει από το 2014 (κυρίως στην αμερικανική  αγορά) το Mirai, το ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο ανεφοδιάζεται με υδρογόνο και διαθέτει κυψέλες καυσίμου για τη παραγωγή ενέργειας.

Να σημειώσουμε ότι στην Toyota έχουν δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα την οποία ονομάζουν «e-TNGA» και προορίζεται για αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα που παίρνουν ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες.

Είναι σαν να βρέθηκε «ένα βήμα εμπρός» από τους υπόλοιπους κατασκευαστές αναφορικά με την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων, προσπερνώντας προσωρινά αυτή των μπαταριών. Τέλος, θυμίζουμε ότι το 1997 είχε διαθέσει στην αγορά μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του πρώτου RAV4

.