Στους 300 ίππους το νέο Renault Megane R.S.


H επανασχεδίαση του Renault Megane ήταν η αφορμή για να αποκτήσει το Megane R.S την ισχυρότερη εκδοχή του 1.8 TCe των 300 PS, κάνοντάς το ακόμα πιο σπορ και ταχύτερο από πριν.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 3/2/2020

Το Renault Mégane R.S. απέκτησε κάτω από το καπό του την ισχυρότερη εκδοχή του 1.8 TCe η οποία ως τώρα υπήρχε στην έκδοση «Trophy». Αυτό σημαίνει ότι, πλέον, το Mégane R.S. αποδίδει 300 PS, δηλαδή 20 PS περισσότερους από πριν και μεγαλύτερη ροπή. Η τελευταία, στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είναι αυξημένη κατά 10 Nm (400 Nm έναντι 390 Nm), ενώ σε αυτή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη «EDC» φτάνει τα 420 Nm, δηλαδή έχει αυξηθεί κατά 30 Nm σε συγκριτικά με πριν. Θυμίζουμε ότι ο 1.8 TCe, τον οποίο έχουν εξελίξει οι άνθρωποι του τμήματος «Renault Sport», τοποθετείται τόσο στην Alpine 110 (όπου αποδίδει 252 PS) όσο και στην Alpine 110 S (όπου φτάνει τους 292 PS).

Σύμφωνα με τη Renault, στο επανασχεδιασμένο Mégane R.S. δεν έχει αυξηθεί μόνο η ισχύς του κινητήρα αλλά έχουν γίνει και απαραίτητες προσθήκες για να τονίσουν περισσότερο τη σπορ εικόνα της έκδοσης, χωρίς ωστόσο να εμπλέκεται με αυτή του Mégane R.S. Trophy. Έτσι, πλέον στην εξάτμιση υπάρχει βαλβίδα που ενισχύει τον εκπεμπόμενο ήχο, ενώ έχει εμπλουτιστεί και το επίπεδο εξοπλισμού του. Φυσικά, υπάρχει στάνταρ το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης «4CONTROL», στο ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη 9,3 ιντσών και οθόνη 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων, στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδοχές της έκδοσης.

Τέλος, στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται περισσότερα συστήματα υποβοήθησης και πληροφόρησης του οδηγού, όπως προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και ενεργό σύστημα αυτόματης πέδησης για το ενδεχόμενο σύγκρουσης με όχημα ή πεζό (με σύστημα stop&go στην έκδοση του Mégane R.S. με το αυτόματο κιβώτιο «EDC»). Η κορυφαία, σπορ έκδοση του μοντέλου, η Mégane R.S. Trophy-R