Τα 10 πιο ξεχωριστά τιμόνια που δεν έχετε ξαναδεί!


Από το Pagani Huayra έως τη Ferrari F40, υπήρχαν φουτουριστικά, μοναδικά, ιδιαίτερα και μερικά πολύ περίεργα τιμόνια που όμως πέρασαν σε αυτοκίνητα παραγωγής. Ας δούμε τα πιο ξεχωριστά.

  • 19/7/2021

Πολλές φορές το προσπερνάμε για χάρη ενός εντυπωσιακού εξωτερικού σχεδιασμού, ή για ένα φουτουριστικό γεμάτο οθόνες εσωτερικό. Αλλά, το τιμόνι είναι σίγουρα το πιο σημαντικό στοιχείο κάθε εσωτερικού αυτοκινήτου. Πάμε να δούμε μερικά από τα πιο αγαπημένα μας.

Pagani Huayra

Το τιμόνι της Huayra ίσως είναι λίγο υποτιμημένο, αλλά εξακολουθεί να είναι φανερά όμορφο. Οι διακόπτες μοιάζουν σαν να χρειάστηκαν πολλές ώρες για να φτιαχτούν, ενώ το  flat-bottom τμήμα και το κεντρικό κάλυμμα του αερόσακου λειτουργούν τέλεια με τον υπόλοιπο σχεδιασμό.

Aston Martin One-77

Το τιμόνι που βρίσκεται στην εξαιρετικά σπάνια One-77 είναι ιδιαίτερο και αυτό το κάνει πιο ξεχωριστό. Αν κοιτάξετε προσεκτικά, θα παρατηρήσετε ότι είναι περισσότερο ωοειδές από ό,τι στρογγυλό, με πιο επίπεδα πάνω και κάτω τμήματα. Υπάρχει επίσης αρκετή μεταλλική επένδυση, απλώς για να γυαλίζει και να φωνάζει τη μοναδικότητά του.

De Tomaso P72

Μπορεί να έχει ένα κάπως βαρετό όνομα, αλλά το P72 είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών. Με έναν V12, εντυπωσιακή εμφάνιση και χειροκίνητο κιβώτιο, είναι ένα όνειρο για τον ενθουσιώδη οδηγό. Το πανέμορφα σχεδιασμένο τιμόνι είναι απλώς το κερασάκι στην τούρτα.

Mercedes-AMG One

Το τιμόνι της AMG One είναι σχεδιασμένο με πρότυπο αυτό που χρησιμοποιείται στο μονοθέσιο της Formula 1 της εταιρείας, με έναν αερόσακο προσαρμοσμένο στη μέση. Ο σχεδιασμός έχει πραγματικό νόημα και δεν είναι μόνο για το φαίνεσθαι, μιας και το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από κινητήρα F1.

Lotus Evija

Όπως και η AMG One, το Lotus Evija - το ηλεκτρικό supercar της εταιρείας - χρησιμοποιεί ένα ορθογώνιο τιμόνι εμπνευσμένο από την F1. Φαίνεται εξαιρετικά σπορ και μοναδικό και ταιριάζει απόλυτα με τον υπόλοιπο εσωτερικό σχεδιασμό.

Ferrari F40

Το εσωτερικό της F40 «φωνάζει» απλότητα και αυτό μεταφέρεται στο τιμόνι. Είναι ένα μεταλλικό τριάκτινο τιμόνι σχεδιασμένο από τη Momo χωρίς καθόλου διακοσμητικά στοιχεία ή κουμπιά που θα σας αποσπούσαν από την καθαρά οδηγική εμπειρία.

BMW Z8

Το τριάκτινο τιμόνι της Z8 διαθέτει τέσσερις μεταλλικές λεπτές ράβδους σε κάθε ακτίνα και ταιριάζει απόλυτα στον εκσυγχρονισμένο, πολύ μοντέρνο και ταυτόχρονα vintage σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

Aston Martin Lagonda  

Εκτός από το εκκεντρικό ταμπλό, οι πρώτες Aston Martin Lagonda είχαν αυτό το ιδιαίτερο τιμόνι μονής ακτίνας που εκτός από το φουτουριστικό του σχεδιασμό, επέτρεπε την ανεμπόδιστη οπτική επαφή προς τον πίνακα οργάνων.

BMW M

Τα τελευταία χρόνια, η BMW χρησιμοποίησε τον ίδιο ακριβώς σχεδιασμό τιμονιού Μ σε όλα τα σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων. Είναι αναμφίβολα ο τέλειος συνδυασμός στυλ, άνεσης και σύγχρονης λειτουργικότητας σε ένα τιμόνι με τέλεια αίσθηση και στην οδήγηση και στην αφή.

Ferrari 488 Pista

Από το ντεμπούτο της Enzo, η Ferrari χρησιμοποίησε μια διάταξη τιμονιού που ενσωματώνει τις δυνατότητες των μοχλών που συνήθως υπάρχουν στην κολώνα του τιμονιού στα κουμπιά του, συμπεριλαμβανομένων των προβολέων, των υαλοκαθαριστήρων και ακόμη και των φλας. Υπάρχουν επίσης πολύχρωμα εφέ αλλαγής ταχυτήτων στο πάνω μέρος της στεφάνης, κάτι το οποίο είναι πολύ cool εάν θέλετε να νιώσετε σαν ένας οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου.