Τέλος παραγωγής για το BMW i8


Το τελευταίο i8 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της BMW στη Λειψία. Ήταν ένα Roadster το οποίο έκλεισε τον κύκλο για ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα στην ιστορία της εταιρείας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 15/6/2020
Το BMW i8 κατέχει μια ιδιαίτερη θέση στις προτιμήσεις των φίλων της αυτοκίνησης. Η χαρακτηριστική σχεδίασή του, η μοναδικότητα της κατασκευής του και ο έντονος χαρακτήρας του έκαναν τους μικρούς να ονειρεύονται και τους μεγάλους να αναπολούν. Το i8, είτε στην έκδοση Coupé είτε στη Roadster, κέρδισε τον θαυμασμό και έγραψε το δικό του κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας.
 
Το Plug-in Hybrid μοντέλο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2013, ενώ το 2018 παρουσιάστηκε η ανοιχτή εκδοχή του. Πέρυσι ανακοινώθηκε ότι η παραγωγή του θα ολοκληρωνόταν τον Απρίλιο του 2020, χωρίς να υπάρξει αντικαταστάτης του. Ωστόσο, η πανδημία του νέου κορωνοϊού μετέθεσε για λίγο χρονικό διάστημα αυτή τη διαδικασία. Το τελευταίο i8 που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της BMW στη Λειψία, όπου κατασκευαζόταν, ήταν ένα Roadster βαμμένο στο χρώμα «Portimao Blue» και διέθετε εξοπλισμό από το τμήμα «BMW Individual». Σύμφωνα με ανάρτηση στο «BMW Blog», πιθανόν να είναι το μόνο με αυτό τον χρωματισμό αμαξώματος από τα 20.500 i8 που κατασκευάστηκαν συνολικά, για ιστορικούς λόγους. 
 
Θυμίζουμε ότι το μοντέλο είχε υβριδικής διάταξης κινητήρα ο οποίος απέδιδε μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 374 PS. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης, χωρητικότητας 1,5 λίτρου, απέδιδε 231 PS/5.800 rpm και ο ηλεκτροκινητήρας 143 PS. Όπως έγινε γνωστό, τα τελευταία 18 οχήματα του μοντέλου που κατασκευάστηκαν είχαν υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης αναφορικά με τον εξοπλισμό τους.
 
Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται πλέον τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα iX3 και iNext της BMW. Η γερμανική εταιρεία, σε μια κίνηση έντονου συμβολισμού και συναισθηματισμού χαρακτήρισε το i8 ως «κλασικό» και το ενέταξε ήδη πλάι στα ιστορικά μοντέλα της.