Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Mazda 3 αποκαλύπτεται


H ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ MAZDA 3 ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΤΗΣ, ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΤΜΟΣΦΑΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2,0 ΛΙΤΡΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 1,8 ΛΙΤΡΩΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/12/2018

Την ίδια στιγμή που οι φήμες για την... επανείσοδο της Mazda στην ελληνική αγορά καλά κρατούν, η ευρωπαϊκή εκδοχή του νέου Mazda 3 μάς υπενθυμίζει πόσο δύσκολο θα είναι το συγκεκριμένο εγχείρημα αν και εφόσον πραγματοποιηθεί.

Συγκεκριμένα, η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής εκδοχής του μικρομεσαίου hatchback, τοποθετώντας στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας του έναν δίλιτρο, ατμοσφαιρικό κινητήρα τεχνολογίας SkyActiv-G, η απόδοση του οποίου δεν υπερβαίνει τους 122 ίππους.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον, φαίνεται πως έχει η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Mazda 3, η οποία εφοδιάζεται με έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,8 λίτρου και απόδοσης 116 ίππων.

Ακόμα και έτσι, πάντως, η γκάμα του νέου Mazda 3 παραμένει απογοητευτικά φτωχή, πόσω μάλλον αν τη συγκρίνει κανείς με εκείνη των βασικών ανταγωνιστών του.

Μάλιστα, η ιαπωνική φίρμα έχει ξεκαθαρίσει πως δεν πρόκειται να υιοθετήσει την πρακτική του downsizing, εξελίσσοντας υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης μικρού κυβισμού, στρέφοντας την προσοχή της στη δημιουργία ήπιων υβριδικών (mild hybrid) συνόλων.