Το ηλεκτρικό Opel Mokka GSe έρχεται το 2024


Η σπορ πλευρά της Opel αλλάζει και θα κάνει την αρχή με το νέο Mokka GSe το 2024. Ηλεκτρικό και με επιθετικό σχεδιασμό, το B-SUV των Γερμανών αφήνει στην άκρη τα πολλά άλογα από τους τούρμπο κινητήρες για χάρη του εξηλεκτρισμού.

  • 29/3/2022

Οι σπορ εκδόσεις των μοντέλων της Opel με το πρόθεμα GSi ή το πιο γνωστό σε πολλούς OPC σταμάτησαν πριν από μερικά χρόνια. Η υψηλή απόδοση για τα δεδομένα των τούρμπο κινητήρων τους και η επιθετική σχεδίαση και ρύθμιση τους ήταν ίσως μία πολυτέλεια για την προηγούμενη οικονομική κατάσταση της Opel. Πλέον, με την οικονομική ευρωστία του Ομίλου Stellantis, η γερμανική εταιρεία προτίθεται να επαναφέρει στην πρώτη γραμμή τις σπορ δημιουργίες της με άλλη-εξηλεκτρισμένη μορφή.

Το πρώτο από τα νέας φιλοσοφίας σπορ μοντέλα της μάρκας θα είναι το νέο Mokka GSe που θα έρθει το 2024. Αυτό θα κάνει στροφή στην ηλεκτρική ενέργεια, σημαίνοντας και την επίσημη πρεμιέρα του «ηλεκτρικού» σπορ ακρωνύμιου GSe στο crossover μηδενικών εκπομπών της πιο αναπτυσσόμενης κατηγορίας των Β-SUV. Τα γράμματα GSe θυμίζουμε ότι τα είδαμε πρώτη φορά στο Manta GSe ElektroMOD, που παρά την one-off restomod φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία του, έδωσε πολλά στοιχεία για τα μελλοντικά σπορ μοντέλα της εταιρείας.

Δεδομένη θα είναι για το νέο Mokka GSe η σπορ και επιθετική εικόνα, με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, γρίλιες με κυψελωτό φινίρισμα και με το νέο ακρωνύμιο ενσωματωμένο στο γυαλιστερό μαύρο πάνελ της μάσκας «Vizor». Οι ζάντες αλουμινίου θα αλλάξουν επίσης, συνδυάζοντας την απαραίτητη εικόνα υψηλών επιδόσεων με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και δίνοντας προτεραιότητα στη μέγιστη απόδοση.

Φυσικά, θα υπάρχει και η ανάλογη ρύθμιση του πλαισίου με πιο σφιχτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και υψηλότερες επιδόσεις από το ηλεκτρικό μοτέρ. Αν και η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς θα διατηρηθεί, το ηλεκτρικό μοτέρ που τώρα προσφέρει μέγιστη ισχύ 136 ίππων θα ρυθμιστεί πιο κοντά στους 160 ίππους. Δεν πρόκειται για μία πολύ γενναιόδωρη αύξηση, αλλά οι επιδόσεις θα είναι σημαντικά καλύτερες. Τέλος, ακόμα εξετάζεται αν αυξηθεί η χωρητικότητα της μπαταρίας των 50 kWh, δίνοντας όφελος στην αυτονομία, με δεδομένη την αυξημένη ισχύ και την μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας.