Το καινούργιο Renault Captur θα έχει μεγάλη γκάμα κινητήρων


ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ CMF-B ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ CAPTUR ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/4/2019

Η επίσημη παρουσίαση της νέας γενιάς του Renault Captur έχει προγραμματιστεί να γίνει το ερχόμενο φθινόπωρο στην Φρανκφούρτη και έτσι οι δοκιμές του στο δρόμο γίνονται ολοένα και περισσότερες. Και το καμουφλάζ, ειδικά μετά την παρουσίαση του καινούργιου Clio, όλο και λιγότερο αλλά πάντα αρκετό έτσι ώστε να μην αποκαλύπτεται ουσιαστικά κάτι το σημαντικό.

Η βάση του νέου μικρού SUV των Γάλλων θα είναι βέβαια το καινούργιο πλαίσιο CMF-B που χρησιμοποιείται και στο Clio της νέας γενιάς και το οποίο, πέρα από μια καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό και τα αναβαθμισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά εξασφαλίζει πολλές επιλογές εξηλεκτρισμού.Το εσωτερικό του νέου Renault Captur θα ακολουθεί τα πρότυπα αυτού του Clio, οπότε θα δούμε και εδώ τη μεγάλη αλά tablet οθόνη των 9,3 ιντσών.

Μεταξύ αυτών και ένα plug-in υβριδικό με μια σχετικά μικρή μπαταρία 9,8 kWh -κάτι που σημαίνει πως θα φορτίζει σχετικά γρήγορα σε οικιακό δίκτυο- και δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για έως και 50 χιλιόμετρα.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο και για μια ήπια υβριδική έκδοση (MHEV) του κινητήρα diesel των 1.500 cc, ο οποίος βέβαια θα είναι διαθέσιμος και στη συμβατική του εκδοχή. Τα σύνολα βενζίνης θα είναι ο καινούργιος τρικύλινδρος των 1.000 cc με δύο διαφορετικές αποδόσεις, καθώς και ο τετρακύλινδρος των 1.330 cc.