To κινεζικό Byton M-Byte θα έρθει και στην Ευρώπη(;)


ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ Ο CEO ΤΗΣ BYTON, Ο DANIEL KIRCHERT, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ SUV ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 50.000.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 22/4/2019

Στα επόμενα χρόνια θα αυξάνονται συνεχώς οι κινεζικές εταιρίες που θα θεμελιώνουν την λειτουργία τους στην δική τους αγορά και παράλληλα θα γλυκοκοιτάζουν την Ευρώπη που θα «διψά» για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα στην Κίνα θα ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις υπερβολικά πολλές εταιρίες (αυτή τη στιγμή υπάρχουν κοντά στις 500 που κατασκευάζουν αυτοκίνητα) εκ των οποίων πολλές είναι τύπου start-up.

Φυσικά υπάρχουν και σοβαρές προσπάθειες, όπως αυτή της Byton, η οποία έχει καταφέρει να τραβήξει την προσοχή από την περσινή έκθεση CES με την μεγαλύτερη οθόνη που έχουμε δει σε αυτοκίνητο. Μάλιστα, οι Κινέζοι αποφάσισαν να διατηρήσουν την εντυπωσιακή αλλά υπερβολικά μεγάλη οθόνη στο μοντέλο παραγωγής του, αφού πήραν και την σχετική έγκριση τύπου.

Αρχικά η Byton θα κατασκευάσει 10.000 M-Byte για την αγορά της Κίνας και μέσα στο πρώτο μισό του 2020. Για τον επόμενο χρόνο η Byton έχει ως στόχο την ετήσια παραγωγή 100.000 αυτοκινήτων φτάνοντας το 2022 τις 150.000. Σε αυτή την φάση η Byton θα είναι έτοιμη να διεισδύσει τόσο στην αγορά των ΗΠΑ όσο και της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες το M-Byte θα υπάρχει μια πισωκίνητη έκδοση 275 PS με αυτονομία στα 400 km και μια τετρακίνητη με περίπου 500 PS και αυτονομία πάνω από 500 km.