Το νέο Fiat Panda θα έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση


Η FIAT ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΡΘΡΩΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/8/2019

Η Fiat φαίνεται αποφασισμένη να επιστρέψει σ' αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα από τον καθένα, στην κατασκευή μικρών μοντέλων. Αιχμή του δόρατος θα είναι τα ανανεωμένα 500 και Panda τα οποία και τα δύο θα έχουν ηλεκτρική έκδοση, με το πρώτο να εμφανίζεται το 2020.

Για το Panda τα σχέδια μιας ηλεκτρικής έκδοσης πηγαίνουν λίγο αργότερα στο 2022, περίπου ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της έκδοσης με τον θερμικό κινητήρα. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται πάνω στο στο πρωτότυπο Centoventi που παρουσιάστηκε στην Γενεύη και θα έχει μία ενδιαφέρουσα νέα προσέγγιση στο θέμα των μπαταριών.

Συγκεκριμένα οι μπαταρίες θα είναι σε ξεχωριστά πλαίσια, επιτρέποντας στον ιδιοκτήτη να επιλέξει όχι μόνο τον αριθμό των στοιχείων που θέλει αλλά του δίνουν και την δυνατότητα αναβάθμισης. Η σκέψη πίσω από αυτή την προσέγγιση είναι να κρατήσουν το αυτοκίνητο σε μία χαμηλή τιμή εκκίνησης για μία βασική έκδοση και από εκεί και πέρα ο ιδιοκτήτης να προσθέτει έξτρα στοιχεία ανάλογα με τις ανάγκες και τις οικονομικές του δυνατότητες.

Η minimum αυτονομία θα είναι στα 100 χιλιόμετρα με ένα στοιχείο μπαταρίας, ενώ σε πλήρη σύνθεση, με πέντε στοιχεία η αυτονομία θα εκτοξεύεται στα 500 χιλιόμετρα. Η εμφάνιση του νέου Panda θα διατηρεί πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο Centoventi ενώ στόχος της Fiat όπως δήλωσε ο CEO της εταιρίας Olivier Francois είναι να περιορίσει την γκάμα της στα μικρά μοντέλα αφήνοντας στην άκρη κάποια άλλα αυτοκίνητα (όπως το 124 Spider) και εστιάζοντας στην αστική και οικογενειακή μετακίνηση.