Το νέο Peugeot 2008 ήρθε στη χώρα μας με τιμή από 19.900 ευρώ


Ήρθε και στην Ελλάδα το πολυαναμενόμενο  Peugeot 2008 στη νέα του γενιά με πλειάδα κινητήρων, εκδόσεων και –για πρώτη φορά στη γκάμα- έκδοση με αμιγή ηλεκτρική κίνηση.

  • 19/12/2019

Πρόκειται για ένα φρέσκο SUV σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις που ξεχωρίζει χάρη στο ιδιαίτερα δυναμικό του στυλ με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ ;όπως ακριβώς συμβαίνει και με το νέο Peugeot 208. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας. Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι γραμμές του προφίλ. Με έντονα φαρδείς ώμους, το πίσω μέρος περιλαμβάνει τα φωτιστικά σώματα με τη γνώριμη πλέον από το νέο 208, μαύρη γυαλιστερή ‘φάσα’ ανάμεσά τους, και την εξάτμιση με τη διπλή απόληξη, στις εκδόσεις 1.2 PureTech 130hp & 155hp GT Line και GT.

Εσωτερικά, ξεχωρίζουν τα χρώματα και τα ποιοτικά υλικά που συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο, επιτυγχάνοντας την τέλεια συναρμογή. Το αυτοκίνητο υιοθετεί το PEUGEOT i-Cockpit 3D τελευταίας γενιάς, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’ 3D, κεντρική οθόνη αφής 7’’ & 10’’ με εύκολη πρόσβαση στο χειρισμό της, τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια καθώς και εξοπλισμό που έχει σχεδιαστεί με ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η PEUGEOT από πλευράς τεχνογνωσίας. Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα (ρεκόρ για την νέα πλατφόρμα CMP του ομίλου PSA στον οποίο βασίζζεται και το 2008) χαρίζει στο νέο 2008 τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά ευέλικτου SUV. Το συνολικό μήκος των 4.30μ. και το μεταξόνιο των 2.60μ. εξασφαλίζουν έναν πρακτικό χώρο αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Η ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού διασφαλίζεται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Η πληθώρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να μεταφέρει χωρίς πρόβλημα όλα τα προσωπικά του αντικείμενα. Πέρα από τις θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, στο εσωτερικό υπάρχει χώρος κάτω από κεντρικό υποβραχιόνιο αλλά και μπροστά από το μοχλό των ταχυτήτων. Επιπλέον, υπάρχει και ένας ακόμα χώρος στη βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου μπορεί κανείς να τοποθετήσει και να φορτίσει επαγωγικά το smartphone του. Στην εντυπωσιακή παλέτα του τεχνολογικού εξοπλισμού συμπεριλαμβάνονται :

- Drive Assist Plus, σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) που συνδυάζει:

• Adaptive Cruise Control & λειτουργία Stop & Go

• Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning

Assist που δίνει τη δυνατότητα επιλογής της τοποθέτησης του αυτοκινήτου (Lane

Positioning) στη λωρίδα κυκλοφορίας (διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο

κιβώτιο ταχυτήτων)

- Auto Park Assist, το οποίο αναλαμβάνει τον αυτόματο χειρισμό των κινήσεων του

τιμονιού κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση στάθμευσης, επιτυγχάνοντας το

παρκάρισμα ακόμα και σε θέσεις που η απόσταση από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα

εμπρός και πίσω, είναι μόλις 60 εκατοστά,

- Τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης με camera & radar, με

λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα και σε ταχύτητες από 5

έως και 140 χλμ/ώρα,

- Προειδοποίηση οδηγού για επικείμενο κίνδυνο (σύσταση για φρενάρισμα εάν αυτό κριθεί

απαραίτητο)

- Ενεργό σύστημα προειδοποίησης & διόρθωσης σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από

τη λωρίδα κυκλοφορίας, με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ακόμα και χωρίς

διαγράμμιση

- Αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων για καλύτερη εστίαση της προσοχής στο

δρόμο

- Εκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (μονόδρομος, stop,

κ.α.) με σύσταση τήρησης ορίων ταχύτητας

- Ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας

- Ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη λειτουργία.

Το νέο μοντέλο προσφέρει την ελευθερία επιλογής μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, ενώ ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης : “Eco”, “Normal” και “Sport”. Για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων. Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Peugeot διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 100 kW (136 ίπποι) και ροπή 260Nm. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η δε μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της. Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων:

- 1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 105 g/km)

- 1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 103 g/km) ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 109 g/km) ,

- 1.2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8, μόνο στην έκδοση GT (CO2: 113 g/km) .

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις Diesel, υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1.5 λίτρων:

- 1.5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 96 g/km) ,

- 1.5 BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 100 g/km) .

Οι αναλυτικές τιμές είναι οι ακόλουθες.