To νέο ψηφιακό υπερόπλο της Mitsubishi


Η Mitsubishi απέχει τα τελευταία χρόνια από την ευρύτερη κατηγορία των υψηλών επιδόσεων τετράτροχων κάτι που δεν εμπόδισε τον νοτιοαφρικανό Mathew Parsons να δημιουργήσει το νέο ψηφιακό υπερόπλο της ιαπωνικής φίρμας.

  • 9/6/2020

Έχουν γραφτεί πολλά για την επιστροφή του Mitsubishi Lancer EVO στη γραμμή παραγωγής ακόμα και για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράτροχου που θα συντηρήσει τον μύθο των υψηλών επιδόσεων τετράτροχων της Mitsubishi.

Βέβαια γνωρίζοντας τη θέση της ιαπωνικής φίρμας στον όμιλο της Renault-Nissan, οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο είναι απειροελάχιστες, όπως λιγοστές είναι και οι πιθανότητες η Mitsubishi να επιχειρήσει την αναβίωση ενός ακόμα θρύλου από το μακρινό παρελθόν της.

Ο λόγος για το Mitsubishi 3000GT, ένα αυθεντικό sportscar το οποίo μεγαλούργησε τη δεκαετία του 1990 χωρίς παρόλα αυτά να καταφέρει να κρατήσει τη θέση στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας.

Με αφορμή την απουσία του Mitshubishi 3000GT από τα αυτοκινητικά τεκταινόμενα των τελευταίων ετών, ο νοτιοαφρικανός σχεδιαστής Mathew Parsons θέλησε να δημιουργήσει ένα τετράτροχο που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τον διάδοχο του ιαπωνικού sportscar.

To Mitsubishi 4000GT υιοθετεί τις αναλογίες ενός καθαρόαιμου coupe ενώ σε αρκετές περιπτώσεις ακολουθεί και το σχεδιαστικό παράδειγμα του 3000GT επενδύοντας στις αυστηρές γραμμές και στις έντονες ακμές.

Ένα ακόμα στοιχείο που σε ταξιδεύει στο ένδοξο παρελθόν της Mitsubishi είναι οι αναδιπλούμενοι προβολείς του μπροστινού τμήματος,  οι οποίοι ενσωματώνονται στο ρύγχος του αυτοκινήτου όταν δεν χρησιμοποιούνται.

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα με τη σειρά τους δεν σου επιτρέπουν να αμφισβητήσεις τον προσανατολισμό του ιαπωνικού sportscar το οποίο δείχνει να έχει όλα τα σχεδιαστικά εφόδια ώστε να αντιπαρατεθεί με τις υπερδυνάμεις της κατηγορίας του.   

Διαβάστε επίσης:

Ένας άγνωστος θρύλος: Το Mitsubishi Evo IX σε έκδοση station wagon