Το νέο Subaru BRZ προβάρει την αγωνιστική του φορεσιά


Η παράδοση της Subaru στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι τέτοια που το νέο BRZ δεν θα μπορούσε από το να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία οι οπαδοί της ιαπωνικής φίρμας θα έχτιζα το rally car των ονείρων τους.

  • 23/11/2020

Η παρουσία του νέου Subaru BRZ δίπλα στην πρώτη γενιά του Impreza μόνο τυχαία δεν ήταν. Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πολύ καλά ότι η δυναστεία που έχτισαν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και ειδικότερα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τη δεκαετία του 1990 τους ακολουθεί ακόμα και σήμερα εμπνέοντας τους πιστούς οπαδούς μιας σχολής που τείνει να εκλείψει στις ημέρες μας.

Μπορεί, λοιπόν, η Subaru να μην πράξει το αυτονόητο, να δημιουργήσει δηλαδή την αγωνιστική εκδοχή του νέου BRZ και να επιστρέψει στο WRC, ωστόσο, πάντα θα υπάρχουν οι… καλοθελητές οι οποίοι και αναλαμβάνουν τη μεταμόρφωση των Scooby σε rally cars.

Όσο φανταστικό, λοιπόν, κι αν είναι το σενάριο αυτό, τόσο ελκυστικό φαντάζει το νέο BRZ βαμμένο στα χρώματα του πολέμου, με χωμάτινα ελαστικά, τις χαρακτηριστικές χρυσαφί ζάντες αλουμινίου και τις απαραίτητες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.

Σχεδόν παράλληλα με τη αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου «αποκαλύφθηκε» και η STi εκδοχή του, η οποία αγγίζει τις ίδιες ευαίσθητες χορδές όσων έχουν γαλουχηθεί με τις υψηλών επιδόσεων προτάσεις της ιαπωνικής φίρμας.

Μιλώντας πάντως σε ρεαλιστική βάση, αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι οι Ιάπωνες να βάλουν λίγο νερό στο κρασί του και να προχωρήσουν στην εξέλιξη ενός κινητήρα ικανού να ανταπεξέλθει στις ιδιαιτερότητες της ευρωπαϊκής αγοράς, μια και το τετρακύλινδρο-ατμοσφαιρικό σύνολο που επιλέχθηκε για τη δεύτερη γενιά του BRZ ναι μεν προσφέρει επιπλέον ισχύ, όχι όμως σε αυτόν τον βαθμό που να μπορεί να θεωρηθεί… unbeatable σε μια κατηγορία που ακόμα και οι 300 ίπποι μπορεί να θεωρηθούν από κάποιους λίγοι.

Διαβάστε ακόμα:

Γιατί το νέο Subaru BRZ δεν έχει turbo κινητήρα;

Όσα αξίζει να γνωρίζετε για το νέο Subaru BRZ