To Opel Corsa-e Rally στη Φρακφούρτη


Η OPEL ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ CORSA-E ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 23/8/2019
Το καινούργιο Corsa (έκτης «γενιάς» κατά σειρά) παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες στην ηλεκτρική εκδοχή του αρχικά. Η εντύπωση που έκανε το Corsa-e ήταν θετική και οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας, αλλά και του Ομίλου PSA, αποφάσισαν να δημιουργήσουν και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο βασιζόμενο σε αυτό. Το Corsa-e Rally, όπως ονομάζεται, εξελίσσεται στο Rüsselsheim από τους μηχανικούς του Opel Motorsport, του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας, και θα παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο μήνα στη Φρανκφούρτη.
 
 
Σκοπός της δημιουργίας του είναι η πραγματοποίηση του πρώτου «ADAC Opel e-Rally Cup», δηλαδή ενός παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το οποίο θα διοργανώσει η Opel σε συνεργασία με την «ADAC», τη γνωστή γερμανική λέσχη αυτοκινήτου. Οι δυο τους διοργανώνουν ήδη τον θεσμό «ADAC Opel Rally Cup» στον οποίο συμμετέχουν νέοι οδηγοί από 18 χώρες και οι καλύτεροι από αυτούς λαμβάνουν μέρος στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα με το Opel ADAM R2. Το νέο Το Corsa-e Rally θα αντικαταστήσει το ADAM στον θεσμό.
 
 
Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 PS και μέγιστη ροπή 260 Nm. Ο κ. Michael Lohscheller, CEO της Opel, δήλωσε σχετικά: «Η Opel, παραδοσιακά, έχει ισχυρές διασυνδέσεις με το χώρο των ράλι. Μπορούμε να ανατρέξουμε με υπερηφάνεια σε πολυάριθμες επιτυχίες, όπως οι επτά τίτλοι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι του 1982 με τους Walter Röhrl και Christian Geistdörfer, με Opel Ascona 400. Τώρα, προχωράμε στο επόμενο στάδιο με ηλεκτροκίνηση και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα εκπλαγούν από τις επιδόσεις του νέου μας e-cup rally car».
 

Όπως ανακοινώθηκε, οι αγώνες του «ADAC Opel e-Rally Cup» θα αρχίσουν το καλοκαίρι του 2020 και θα πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των αγώνων του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι ή άλλων διοργανώσεων, επιλεκτικά. Συνολικά, προγραμματίζεται να λάβουν μέρος στον θεσμό δεκαπέντε αυτοκίνητα για την αγωνιστική σεζόν 2020-2021. Η τιμή του Corsa-e Rally αναμένεται να είναι μικρότερη από 50.000 ευρώ, στη Γερμανία.

Παρακάτω, μπορούμε να δούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Corsa-e Rally, όπως τα ανακοίνωσε η Opel.

 

Ηλεκτροκινητήρας:

Σύγχρονος.

Ισχύς:

100 kW (136 PS).

Ροπή:

260 Nm.

Μπαταρία:

Ιόντων-λιθίου, 50 kWh.

Μετάδοση:

Εμπρόσθια κίνηση με διαφορικό Torsen.

Ανάρτηση:

Ανάρτηση Ράλι. Γόνατα MacPherson με σφαιρικούς συνδέσμους.

Τροχοί:

7 x 17 ET20.

Σύστημα διεύθυνσης:

Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση.

Φρένα:

4πίστονες δαγκάνες φρένων, αεριζόμενοι εμπρός δίσκοι 332x28 mm, πίσω δίσκοι 264 12 mm,  ρυθμιζόμενη υδραυλική πίεση πέδησης στον πίσω άξονα, ειδική σχεδίαση για ανάκτηση ενέργειας, προσαρμοζόμενη διαχείριση πέδησης και ανατροφοδότηση, υδραυλικό αγωνιστικό χειρόφρενο (ταχείας απελευθέρωσης).

Πλαίσιο:

Ελαφρύ αμάξωμα με ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας, προστατευτικές ποδιές για κινητήρα και κιβώτιο, ηλεκτρικός πυροσβεστήρας, μπαταρία ξηρού τύπου (στάνταρ στο διαμέρισμα του κινητήρα), ταχυσύνδεσμοι για καπό και πίσω πόρτα.

Ηλεκτρικό σύστημα:

ESP, έλεγχος πρόσφυσης (TC) και ABS απενεργοποιημένα, αγωνιστικές ενδείξεις με καταγραφέα δεδομένων, νέο σύστημα προειδοποιήσεων ασφαλείας υψηλής τάσης (HV). Προαιρετικά: Υπολογιστής ταξιδιού (Tripmaster) & πρόσθετος φωτισμός.

Διαστάσεις:

Μήκος: 4.060 mm.

Πλάτος: 1.770 mm (50 mm πιο φαρδύ από το μοντέλο παραγωγής).

Ύψος: 1.440 mm (50 mm ψηλότερο από το μοντέλο παραγωγής).

Μεταξόνιο: 2.540 mm (20 mm πιο μακρύ από το μοντέλο παραγωγής).