Το πισωκίνητο Peugeot 608 «βλέπει» Αμερική


Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ PSA ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΗΣ FIAT-CHRYSLER ΦΕΡΝΕΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΝ PEUGEOT.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: AUTOEVOLUTION
  • 5/11/2019

To αναμφίβολα επιτυχημένο παράδειγμα του γερμανόφωνου ανταγωνισμού είναι πολύ πιθανόν να ακολουθήσει η Peugeot επιστρέφοντας με μία πισωκίνητη πρόταση κατηγορία των πολυτελών σεντάν.

Αφορμή για τις φήμες που θέλουν τη γαλλική φίρμα να επενδύει εκ νέου σε μια πισωκίνητη πλατφόρμα και σε μια κατηγορία την οποία έχει εγκαταλείψει εδώ και καιρό τροφοδοτεί η επικείμενη συγχώνευση του γαλλικού ομίλου PSA με το FCA Group.

Η νέα γαλλο-ιταλική συμμαχία θα εξασφαλίσει πρόσβαση στην Peugeot στο «οπλοστάσιο» της Alfa Romeo και ειδικότερα στο δάπεδο πάνω στο οποίο η μιλανέζικη φίρμα έχει δημιουργήσει την Giulia και την Stelvio.

Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, οι Γάλλοι θα καταφέρουν με ελάχιστο συγκριτικά κόστος να εξελίξουν το δικό τους πισωκίνητο σεντάν, το οποίο όχι μόνο θα αποτελέσει έναν ισχυρό αντίλογο στους απόλυτα κυρίαρχους Γερμανούς αλλά και το εισιτήριο εισόδου σε μια αγορά με τεράστια δυναμική όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Σε κάθε περίπτωση, η Peugeot διαθέτει μια τεράστια παράδοση στην κατηγορία των μεγάλων πισωκίνητων σεντάν, ενώ μια τέτοια κίνηση όσο ριψοκίνδυνη κι αν ακούγεται θα συμβάλλει στην προσπάθεια των Γάλλων να τοποθετηθούν απέναντι από τις premium δυνάμεις της γηραιάς ηπείρου.