To Sidequard της Mercedes εντοπίζει και τα ηλεκτρικά πατίνια


ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/12/2019

Ta e-scooters, τα ηλεκτρικά πατίνια, αρχίζουν να γίνονται μια ολοένα και πιο κοινή εικόνα στους δρόμους των πόλεων, ενώ σε κάποιες χώρες, όπως είναι π.χ. η Γερμανία μπορούν να κυκλοφορούν τόσο στους ποδηλατόδρομους όσο και στους κανονικούς δρόμους.

Η συμμετοχή τους στην κανονική ροή της κυκλοφορίας φυσικά και δεν απαλλαγμένη προβλημάτων, τα οποία οφείλονται τόσο στην εύθραυστη ισορροπία τους όσο και στις λιλιπούτειες διαστάσεις τους και τον μικρό τους όγκο. Ο οποίος τα καθιστά σε πολλές περιπτώσεις αόρατα, ειδικά από πολύ πιο μεγάλα μέλη της κυκλοφορίας όπως είναι τα φορτηγά. Ιδιαίτερα αν το ηλεκτρικό πατίνι και ο οδηγός του βρίσκονται στα πλάγια του φορτηγού και στρίβουν και οι δύο προς την ίδια κατεύθυνση.

Η Mercedes πάντως από την πλευρά της πως οι επικίνδυνες καταστάσεις που μπορούν να προκύψουν με αυτόν τον τρόπο με τα πατίνια μπορούν να αποφευχθούν με τη βοήθεια του συστήματος Sideguard με το οποίο εξοπλίζονται τα καινούργια Arocs και Actros.

Το συγκεκριμένο σύστημα έχει καταρχήν εξελιχθεί για να εντοπίζει κινούμενα ή στατικά στοιχεία, όπως ποδηλάτες, πεζούς και σήματα κυκλοφορίας στα πλάγια του φορτηγού, ενώ στην πορεία αποδείχθηκε πως λειτουργεί πολύ καλά και για τα e-scooters.

Έτσι όταν εντοπιστεί ένα ηλεκτρικό πατίνι από την πλευρά του συνοδηγού τότε ανάβει στον εξωτερικό καθρέφτη ένα προειδοποιητικό κίτρινο τρίγωνο, που γίνεται κόκκινο αν ο κίνδυνος είναι άμεσος. Παράλληλα υπάρχει και ακουστική προειδοποίηση.