Το Toyota C-HR αποκτά επισήμως έκδοση GR Sport


Το Toyota C-HR GR Sport αποτελεί γεγονός, διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν να διαφοροποιείται από μετριοπαθές παράδειγμα των μέχρι σήμερα γνωστών εκδόσεων του ιαπωνικού crossover.

  • 9/11/2020

Αναμονή τέλος. Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Toyota C-HR GR Sport αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα διεκδικώντας τον τίτλο του κορυφαίου στην γκάμα του ιαπωνικού crossover.

Επί της ουσίας έχουμε να κάνουμε με μια εξοπλιστική έκδοση, καθώς η ουσιαστικότερες αναβαθμίσεις αφορούν στο παρουσιαστικό του αυτοκινήτου.

Το τελευταίο διαφοροποιείται χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στις νέες ζάντες αλουμινίου που φτάνουν έως και τις 19 ίντσες.

Οι αλλαγές στο setup της ανάρτησης -μεταξύ άλλων τοποθετήθηκε μια μεγαλύτερη σε διάμετρο αντιστρεπτική δοκός- και του συστήματος διεύθυνσης φιλοδοξούν να χαρίσουν στο ιαπωνικό crossover μια πιο αιχμηρή οδική συμπεριφορά.

Το Toyota C-HR GR Sport θα προσφέρεται κατά αποκλειστικότητα με υβριδικά σύνολα. Εκείνο που έχει αφετηρία τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,8 λίτρου και το ισχυρότερο των 2,0 λίτρων.

Η προσθήκη Alcantara σε πολύ συγκεκριμένες επιφάνειες του εσωτερικού και τα διακριτικά της έκδοση δίνουν τον τόνο στον θάλαμο επιβατών, από τον οποίο δεν λείπει τίποτα με εξαίρεση ενδεχομένως το ηχοσύστημα της JBL που προσφέρεται προαιρετικά.

Για την ώρα δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση των φημών που θέλουν το ιαπωνικό crossover να κάνει το βήμα παραπάνω και να ακολουθεί το παράδειγμα του Yaris, φτάνοντας τους 261 ίππους χάρη στον τρικύλινδρο θαύμα του 1,6 λίτρου.

Με τα σημερινά δεδομένα, λοιπόν, το εικονιζόμενο C-HR GR Sport θα αποτελέσει την κορυφαία εκδοχή του ιαπωνικού crossover, το οποίο διανύει ήδη τον τέταρτο χρόνο παρουσίας του στην ευρωπαϊκή αγορά.