To υβριδικό και ηλεκτρικό μέλλον της Mercedes-AMG


H Mercedes-AMG δεν πρόκειται να δημιουργήσει κάποιο παρόμοιο σχέδιο όπως το Project One στο μέλλον, ενώ θα στραφεί τόσο προς το νεανικότερο ηλικιακά όσο και προς το γυναικείο αγοραστικό κοινό. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΠΗΓΗ: CAR ANR DRIVER ΗΠΑ.
  • 4/4/2021

Το μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο της Mercedes-AMG αποκάλυψε αδρομερώς ο κ. Philipp Schiemer, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σε συνομιλία με συνάδελφο του αμερικανικού Car and Driver. 

Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Schiemer, η βασική γραμμή της εταιρείας είναι να συνεχίσει να παρέχει μοντέλα με διαφορετικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο σε αυτούς θα προστεθούν και οι ηλεκτροκινητήρες.

Ήδη η Mercedes-AMG έχει επιβεβαιώσει ότι θα δημιουργήσει μία έκδοση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης Mercedes-Benz EQS, ενώ πρόσφατα παρουσίασε την νέα πλατφόρμα P3 που θα χρησιμοποιεί για τα Plug-in Hybrid μοντέλα τα οποία θα φέρουν το διακριτικό της AMG.

Ο κ. Schiemer (φωτογραφία) δήλωσε, επίσης, ότι το hypercar One, που πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα εντός της χρονιάς, τελικά είχε μεγάλο θετικό αντίκτυπο στην εικόνα και τη φήμη της Mercedes-AMG, παρά την αρχική συγκρατημένη αισιοδοξία που επικρατούσε το 2017, όταν ανακοινώθηκε η δημιουργία του. 

Ωστόσο, ο κ. Schiemer τόνισε ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να εμπλακεί ξανά στο μέλλον σε ένα παρόμοιο σχέδιο και ο λόγος είναι ότι άλλαξαν σημαντικά οι νομικοί περιορισμοί που επιτρέπουν τη δημιουργία ενός τέτοιου οχήματος. Μάλιστα, αυτό συνέβη αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του εγχειρήματος εξέλιξης του One, γεγονός που δυσκόλεψε πολύ τη δημιουργία του. 

Όπως τόνισε: «Είναι πολύ δύσκολο να πληροίς τους ρυθμιστικούς κανονισμούς και εμείς θέλουμε να φτιάχνουμε οχήματα τα οποία να μπορούν να κυκλοφορούν νομίμως σε όλον τον κόσμο. Είναι ασφαλές να εξάγουμε το συμπέρασμα ότι δεν θα εμπλακούμε ξανά σε ένα τόσο ακραίο σχέδιο». 

Ωστόσο, ο κ. Schiemer είπε ότι η τεχνολογία και η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τη δημιουργία των μπαταριών τού Mercedes-AMG One θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα Plug-in Hybrid μοντέλα της εταιρείας. Μάλιστα, όπως δήλωσε, οι μηχανικοί της θα είναι σε θέση να προσφέρουν μπαταρίες που να μην χάνουν την απόδοσή τους σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, όπως συμβαίνει τώρα. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG είπε, επίσης, ότι όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα διαθέτουν σύστημα υβριδικής διάταξης κινητήρα, είτε PHEV είτε 48 V. Επιπλέον, επισήμανε ότι θα γίνει προσπάθεια να διευρυνθεί το αγοραστικό κοινό των μοντέλων της, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Εκτός από τους παραδοσιακούς πελάτες μας, θα απευθυνθούμε σε νεαρότερους σε ηλικία ανθρώπους, καθώς και σε γυναίκες. Ωστόσο, δεν θα γίνουμε πολιτικώς ορθοί (σημ.: σε ό,τι αφορά σπορ χαρακτήρα και επιδόσεις)».