Τον Οκτώβριο η πρεμιέρα του εκθαμβωτικού Zagato IsoRivolta GTZ


Το IsoRivolta GTZ με τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Zagato φιλοδοξεί να δώσει την πρέπουσα συνέχεια στη δυναστεία των αυθεντικών σπορ ιταλικών κατασκευών.

  • 4/8/2020

Δύο βαριά ονόματα από το ένδοξο παρελθόν των ιταλικών σπορ αυτοκινήτων επιστρέφουν στο προσκήνιο της επικαιρότητας.

Πρόκειται για τον σχεδιαστικό οίκο Zagato καθώς και την Iso, μια αυτοκινητοβιομηχανία που έμεινε στη ζωή για περίπου δύο δεκαετίας, πριν τη συνθλίψει η μαζική παραγωγή και η γέννηση του πανίσχυρου εκείνη την εποχή Gruppo Fiat.

Σήμερα, σχεδόν πενήντα χρόνια μετά η Iso έχει μια δεύτερη ευκαιρία να επιστρέψει στη ζωή, με τη σύγχρονη εκδοχή του Rivolta να φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Zagato και τις περγαμηνές που θα του επιτρέψουν σταθεί αντάξιο της ιστορίας του.

Όπως και στο μακρινό παρελθόν έτσι και σήμερα, πίσω από τις καλλίγραμμες επιφάνειες του IsoRivolta GTZ κρύβεται μια αμερικανική καρδιά. Ένας V8 κινητήρας χωρητικότητας 6,8 λίτρων βγαλμένος από μια Chevrolet Corvette Z06 η απόδοση του οποίου δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα γνωστή.

Αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι το πανέμορφο coupe θα διαθέτει ανθρακονημάτινα πάνελ αμαξώματος, γεγονός που θα εξασφαλίζει τον σημαντικό περιορισμό του συνολικού βάρους.

Ο οίκος Zagato θα κατασκευάσει 16 αντίτυπα του αυτοκινήτου εκ των οποίων τα εννέα έχουν ήδη βρει ιδιοκτήτη παρά το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει ευρέως γνωστές ούτε οι προδιαγραφές του ούτε φυσικά και η τιμή τους.